
Richard Jukes: Reciklirani korporativni žargon rijetko ima stvarnu težinu

Richard Jukes, Grayling
Prečesto se brendovi uključe u razgovor a da se ne zapitaju: 'Zašto smo ovdje?' Relevantnost je najvažnija
U vremenima u kojima je buka informacija glasnija, a publika polariziranija i umreženija nego ikada, istaknuti se, a pritom ostati vjerodostojan, postalo je izazov i za najiskusnije komunikatore. Richard Jukes, globalni izvršni direktor agencije Grayling, jedan je od onih koji vjeruju da odgovor nije u većem broju poruka, nego u većoj jasnoći i autentičnosti.
U razgovoru za Lider govori o tome zašto je transparentnost važnija nego ikad, kako lideri mogu balansirati između slobode izražavanja i odgovornosti prema kulturi tvrtke te kako uopće upravljati agencijom u eri tehnoloških proboja i geopolitičkih kaosa. Dotaknuli smo se i umjetne inteligencije, lokalnog poslovanja, kao i ključnih tema koje, prema njegovu mišljenju, određuju budućnost PR industrije povjerenja, talenta i tehnologije.