Savjet vizualnog označavanja hrvatskih proizvoda Hrvatske gospodarske komore (HGK) dodijelio je prava uporabe znaka "Hrvatska kvaliteta" za deset novih proizvoda, izvijestili su u srijedu iz HGK.
Pravo uporabe znaka "Hrvatska kvaliteta" dobili su Karlovačko nepasterizirano Retro, tvrtke Heineken Hrvatska; dva piva Zagrebačke pivovare - Ožujsko Amber i Ožujsko rezano; Bioenergenti-Pelet/Briket, proizvodi tvrtke Spačva; Svježa kalifornijska pastrva, proizvod tvrtke Ritterman; dva proizvoda tvrtke Trenton - Pašteta od dimljenog lososa i Riblja pašteta s jadranskim kozicama; dva proizvoda Sladorane - Repin rezanac i Bijeli kristal šećer.
U priopćenju se prenosi izjava voditeljice Odjela za upravljanje kvalitetom HGK Nevenke Gašparac koja podsjeća kako je prošlo dvadesetak godina od početne ideje koju je pokrenula HGK, a s ciljem stvaranja vizualnog identiteta visokokvalitetnih proizvoda i usluga temeljenih na dugogodišnjem iskustvu i znanjima te razvojno-istraživačkom radu, invenciji, kreaciji i tradiciji.
Još 1997. godine znakove "Hrvatska kvaliteta" i "Izvorno hrvatsko" imalo je samo šest hrvatskih proizvoda, a danas ih je 223, pri čemu 143 proizvoda/linije proizvoda imaju pravo uporabe znaka "Hrvatska kvaliteta", a 80 pravo uporabe znaka "Izvorno hrvatsko". Riječ je o proizvodima 133 tvrtke.