Ove je srijede elizabetansko doba nadmašilo viktorijansko. Naime, Elizabeta II. postala je najdugovječnija vladarica na tronu britanske monarhije.
U povodu toga objavljeno je i istraživanje prema kojem Kraljica svojim imidžem daje dobar poguranac prodaji britanskih brendova, pogotovu luksuznih. A kako najveći rast na globalnom tržištu luksuza bilježe Kinezi, profesorica Qing Wang s Warwick Business Schoola ustanovila je da 16,4 posto Kineza koji kupuju britanske proizvode to čini zbog Kraljice. Kad bi to vrijedilo i za Hrvatsku, isplatilo bi se republiku zamijeniti monarhijom. No oprez! Hrvatska kraljica (luksuza) morala bi jesti bajadere, a nikako crni kruh, ne bi se smjela gurati u domaćem tramvaju, nego se voziti u Conceptu one. I tu je začkoljica – ne u kruhu, nego u električnoj jurilici od milijun dolara, što je ipak skuplje od ZET-ova pokaza, pa je pitanje bi li naša kraljica mogla zaraditi (za) svoju krunu.