Hrvatska
StoryEditor

Kreativno-kulturni uzlet Zagreba

06. Travanj 2016.

Projekt ’Mjesec kreativnih i kulturnih industrija’ danas je predstavljen javnosti u prostorijama HUP-a. U razdoblju od 16.svibnja do 21.lipnja 2016.godine on će objediniti mnogobrojna kulturna događanja u Zagrebu - izložbe, predstave, koncerte, ples i projekcije.

Glavni pokretači manifestacije su Hrvatski klaster konkuretnosti i kreativna industrija, HUP, Turistička zajednica Grada Zagreba i  Adria Media Zagreb uz glavne partnere Predstavništvo Europske komisije u RH i Grad Zagreb.

- Kreativna industrija je izuzetno otporna grana gospodarstva, te ju zbog statističkih pokazatelja rasta nije potrebno dodatno reklamirati. Ipak, mi smo pioniri ovog posla. Stvaramo novu kulturno-kreativnu sliku Zagreba. Ciljevi ovog projekta su razvoj turističkog potencijala, stvoriti veću vidljivost i razumijevanje za sektor, te konačno povezivanje između gospodarstva, kulture i  industrije. Kultura grada je brand grada,a ovaj projekt trebao bi pomoći ka krajnjem cilju da Zagreb postane grad kulture i dizajna – izjavila je Vana Nikolić Popović, predsjednica Hrvatskog klastera konkurentnosti kreativnih i kulturnih industrija, tijela koje stoji iza projekta ’Mjesec kreativnih i kulturnih industrija’.

Kreativna industrija izuzetno je važna za hrvatsko gospodarstvo, a sam HUP svojim brojnim analizama došao je do spoznaje kako ona u vrijeme recesije ne samo da ne stagnira već i raste. Radi se o industriji, koja je potreba Hrvatskoj jer stvara dodatnu vrijednost. Ovaj projekt izuzetno je bitan ne samo za Zagreb. već i za cijelu industriju – izjavio je predsjednik HUP-a Davor Majetić i upozorio na probleme autorskih prava, te pitanja hrvatskog dizajna koji nije definiran.

22. studeni 2024 12:25