Madison Consulting odgovorilo je Sudu časti Hrvatske udruge za odnose s javnošću, koji je zbog potencijalnog sukoba interesa danas zatražio očitovanje te tvrtke i njihove izvršne direktorice strateških komunikacija Zinke Bardić, posebne savjetnice premijera Milanovića.
U Madisonu ističku kako nemaju ugovor ni s jednom službenom institucijom Republike Hrvatske niti s bilo kojom tvrtkom u većinskom vlasništvu hrvatske države. Član Uprave Madison Consultinga Mladen Hrgarek potvrdio je Hini da su poslali odgovor Sudu časti HUOJ-a te naglasio kako se ta tvrtka ne bavi politikom i lobiranjem već odnosima s javnošću te da kolegica Bardić nije i ne može biti ni u kakvom sukobu interesa, budući ne donosi nikakve odluke ni vezano za poslovanje državnih tvrtki niti savjetuje u donošenju političkih odluka.
Očitovanje Zinke Bardić i tvrtke u kojoj je zaposlena kao direktorica, HUOJ je zatražio nakon što je portal Index.hr objavio da je posebna savjetnica premijera u sukobu interesa jer je direktorica u privatnoj PR tvrtki, čiji su klijenti švedska Ikea i Gripen. Predstavnici Ikee bili su u ožujku na primanju kod premijera u Banskim dvorima, a predstavnici Gripena pregovaraju s MORH-om o poslu vrijednom gotovo pola milijarde eura, odnosno kupoprodaji vojnih zrakoplova. U istom tekstu se navodi da Zinka Bardić u Vladi radi besplatno, a plaću prima u Madison Consultingu, privatnoj PR tvrtki za strateško savjetovanje i implementaciju odnosa s javnošću, koja je u veljače ove godine priopćila da Bardić ne radi operativno s komercijalnim klijentima, ali i dalje obavlja dužnost direktora, za koju je i plaćena.
Hrgarek napominje da je ugovor MC-a sa švedskom Ikeom, koji pokriva odnose s medijima, na snazi od 1. siječnja 2010. te da je odluku o odabiru PR agencije donijelo povjerenstvo sastavljeno od predstavnika IKEA-e iz četiri zemlje. Napominje i da MC ni na koji način nije sudjelovao u pripremi sastanka glavnog izvršnog direktora IKEA Grupe Mikaela Ohlssona s premijerom Milanovićem. Dodaje, također, da MC ugovor s tvrtkom Gripen ima od listopada 2009., opet isključivo za područje odnosa s medijima. I u tom ugovoru izričito stoji da posao MC ne obuhvaća područje lobiranja, naglašava Hrgarek dodajući da su obje tvrtke iz Švedske, odnosno zemlje, kazao je, koja je na vrhu ljestvica po etičnosti na svim razinama njihova djelovanja.