Povodom sutrašnjeg početka emitiranja N1 televizije, Dubravko Merlić, direktor programa za Hrvatsku, predstavio je programsku shemu i novinarsku ekipu nove news platforme koja je ujedno i ekskluzivni partner CNN-a za regiju.
Koristimo najmoderniju tehnologiju u ovom dijelu svijeta koja će nam omogućiti da kao nitko do sada spajamo i razdvajamo tri kanala koja će se emitirati po blokovima, prvi zajednički sa našim regionalnim centrima, a drugi blok zasebno – istaknuo je Merlić, dodavši kako će vijesti raditi lokalni novinari za lokalno tržište, dok će se sport, biznis i zabavni dio programa raditi na regionalnom nivou.
Svaki od tri regionalna studija sa centrima u Zagrebu, Beogradu i Sarajevu imat će svoju uređivačku politiku, novinare, TV studio, web i mobilnu platformu.
Merlić je naglasio kako N1 neće biti pod velikim utjecajem reklamne industrije i kazao kako se nada da će zbog toga kvaliteta sadržaja biti iznadprosječna.
Naši vlasnici, United media, vjeruju u regiju i puno investiraju u nju – kazao je, osvrnuvši se potom na programsku shemu.
Svakodnevno će se na N1 televiziji će u 14, 15, 16 i 17 sati emitirati tzv. rolling news, odnosno polusatne vijesti, u 20 sati će ići talk show Pressing, a fiksni dnevnik N1 tv-a će biti emitiran u 22 sata. Sportski program će velikim dijelom preuzimati od Sport kluba, s kojim dijele i vlasnika.
Imat ćemo oko 14 sati programa dnevno iz vlastite produkcije u sva tri studija, u Hrvatskoj ćemo biti dostupni u oko 650 tisuća kućanstava preko MaxTv-a i BNet-a, a regionalno će nas moći gledati oko 10-ak milijuna ljudi – izjavio je Merlić uz napomenu kako će kao ekskluzivni partner CNN-a za regiju, emitirati CNN-ov program koji smatraju relevantnim za ovdašnje gledatelje.
Naš program držat će se visokih CNN-ovih standarda, a komunikacija s njima će biti dvosmjerna, što znači da će se programski sadržaji iz regije koji imaju globalni značaj emitirati na CNN-u – zaključio je Merlić.