Na prošlotjednoj dodjeli prestižne međunarodne nagrade Clio Key Art Awards posvećene kreativnoj industriji marketinška kampanja za FOX-ovu hit-seriju Outcast osvojila je čak dvije glavne nagrade ‘Grand Clio Key Art Award‘.
Zanimljivo je da je jedna od nagrada, u kategoriji Events/experiental dodijeljena promociji koja je održana istovremeno u 12 svjetskih gradova, a jedan od njih bio je i Zagreb. Riječ je o globalnom eventu Fox Networks Group u sklopu kojeg su se diljem svijeta oslikavali murali s kadrovima iz prve epizode serije Outcast. Oslikavanje murala u zagrebačkom Studentskom centru trajalo je puna dva dana, a ‘zagrebački kadar‘ oslikao je poznati grafiter i street artist Slaven Kosanović Lunar, koji je mural upotpunio svojim prepoznatljivim tonovima. Prikaz ove međunarodne kampanje dostupan je na linku http://clios.com/keyart/winner/14307. Druga nagrada za Outcast osvojena je za najbolji digitalni trailer.
Uz Outcast ostali glavni dobitnici 45. izdanja ove prestižne međunarodne nagrade koje su dodijeljene u Los Angelesu su filmovi ‘Deadpoll‘ i ‘Računovođa‘.
Nagrade Clio Key Art dodjeljuju se od 1959. godine kreativnim komunikacijskim projektima u svijetu zabave, filma i računalnih igara.