Hrvatska
StoryEditor

Zagreb dio marketinške kampanje za FOX-ov Outcast koja je osvojila prestižnu međunarodnu nagradu

25. Listopad 2016.
Piše:
lider.media

Na prošlotjednoj dodjeli prestižne međunarodne nagrade Clio Key Art Awards posvećene kreativnoj industriji marketinška kampanja za FOX-ovu hit-seriju Outcast osvojila je čak dvije glavne nagrade ‘Grand Clio Key Art Award.

Zanimljivo je da je jedna od nagrada, u kategoriji Events/experiental dodijeljena promociji koja je održana istovremeno u 12 svjetskih gradova, a jedan od njih bio je i Zagreb. Riječ je o globalnom eventu Fox Networks Group u sklopu kojeg su se diljem svijeta oslikavali murali s kadrovima iz prve epizode serije Outcast. Oslikavanje murala u zagrebačkom Studentskom centru trajalo je puna dva dana, a ‘zagrebački kadar‘ oslikao je poznati grafiter i street artist Slaven Kosanović Lunar, koji je mural upotpunio svojim prepoznatljivim tonovima.  Prikaz ove međunarodne kampanje dostupan je na linku http://clios.com/keyart/winner/14307. Druga nagrada za Outcast osvojena je za najbolji digitalni trailer.

Uz Outcast ostali glavni dobitnici 45. izdanja ove prestižne međunarodne nagrade koje su dodijeljene u Los Angelesu su filmovi ‘Deadpoll‘ i ‘Računovođa‘.

Nagrade Clio Key Art dodjeljuju se od 1959. godine kreativnim komunikacijskim projektima u svijetu zabave, filma i računalnih igara.

 

22. studeni 2024 20:37