Zagrebačka agencija Grizli komunikacije početkom godine iskoračila je na tržišta Austrije, Slovačke i Češke. To je uspjela zahvaljujući suradnji s japanskim brendom Yokohama, prestižnim svjetskim proizvođačem guma za motorna vozila. Tim Grizli komunikacija bit će zadužen za digitalnu komunikaciju u tim zemljama i regiji Adria.
– Ovakav uspjeh možemo zahvaliti ponajprije dobrim rezultatima koje smo ostvarili tijekom dvije godine suradnje s Yokohamom u Hrvatskoj te Bosni i Hercegovini. Osobito mi je drago što smo ovime pokazali da je izvoz intelektualnih, u našem slučaju komunikacijskih usluga, budućnost. Vjerujem da će domaća komunikacijska industrija ubrzo biti jedan od najvažnijih izvoznih potencijala, rekao je Tomislav Čehulić, managing-direktor Grizli komunikacija.
>>>Mato Rajić novi je Grizlijev digital i project manager
Agencija Grizli komunikacije na hrvatskom je tržištu gotovo šest godina i pruža usluge odnosa s javnošću, oglašavanja, brendiranja, komunikacije na društvenim mrežama, gerilskog oglašavanja, event-menadžmenta, edukacija i medijskih treninga. U prošloj godini zabilježila je rast poslovanja od čak 43 posto u odnosu na godinu prije.
– Vjerujem da možemo dokazati da domaće agencije mogu biti itekako konkurentne na stranim tržištima i da Hrvatska može izvoziti više proizvoda i usluga, a ne samo ljude, zaključio je Čehulić.