U 2015. u Hrvatskoj je prodano 35.715 putničkih vozila, što je 5,1 posto više nego 2014., dok je samo u prosincu prošle godine prodano 2.108 vozila, što je povećanje do 21,6 posto na godišnjoj razini, pokazuju u utorak objavljeni podaci Promocije Plus.
Najviše vozila tijekom prošle godine prodao je Volkswagen, 5.792, a na drugom je mjestu Opel s 3.668 prodanih putničkih vozila. Treća je Škoda, također iz VW koncerna, koja se zaustavila na 3.072 prodana primjerka.
Od luksuznijih marki, lanjske godine hrvatski su građani kupili i 1.355 Audija, 987 BMW-a, 896 Mercedesa, ali i 41 Porsche, osam Jaguara, pet Tesla i četiri Maseratija.
Najprodavaniji model lanjske godine bio je VW Golf, kojih je prodano 1.939, a slijedi Opel Astra s 1.548 prodanih vozila. Na trećem mjestu najprodavanijih je Renault Clio, kojih je prodano 1.528. Četvrti najprodavaniji model je Škoda Octavia (1.399), a peti VW Polo (1.374).
I u prosincu prošle godine najviše je prodano VW vozila (406), što znači da hrvatskim građanima nije zasmetao skandal te kompanije u svijetu u vezi varana na eko testovima. Slijedi Hyundai, s prodanih 158 vozila te Renault (152).
Od modela, u prosincu su vlasnike našli 147 VW Pola, 121 VW Passat i 100 VW-a Golfa, i taj je tercet bio najprodavaniji zadnjeg mjeseca prošle godine.