
MIXX: Projekt Audioliber proglašen najboljom kampanjom u Hrvatskoj

Dodjela MIXX nagrada, Dani komunikacija 2025.
Na Danima komunikacija u Rovinju dodijeljene su nagrade najboljim digitalnim kampanjama u sklopu natjecanja MIXX Awards Croatia
Na ovogodišnjim Danima komunikacija dodijeljene su nagrade MIXX Awards Croatia 2025, koje prepoznaju najuspješnije domaće digitalne kampanje, alate i platforme u području tržišnih komunikacija. Stručni žiri ocjenjivao je projekte prema kreativnosti, strategiji, izvedbi, korištenju medija i postignutim rezultatima, a glavnu nagradu Best in Show osvojio je projekt AUDIOLIBER, koji potpisuju oglašivač Audio Store Transonica i agencija UTORAK.
Ukupno je proglašeno 16 pobjednika u različitim kategorijama. Nagradu za najbolju kampanju usmjerenu na podizanje svijesti o brendu osvojili su Imago Ogilvy i Studenac za projekt GucEye Protect. SeekandHit i My Luxoria nagrađeni su u kategoriji izravnog odaziva i generiranja leadova za projekt My Luxoria: Elevating High Quality Leads in Luxury Tourism!. Bruketa&Žinić&Grey i Marodi osvojili su nagradu za integraciju različitih medija u kampanji Priča koja vrijedi svakog slova. Imago Ogilvy i Hrvatski Telekom nagrađeni su u kategoriji učinkovitosti kampanje za projekt VISITOR OFFER, dok su 404/MYTY i Zaklada Solidarna pobijedili u kategoriji društveno odgovornog komuniciranja s projektom Život ima cijenu.
Kategoriju projekata temeljenih na umjetnoj inteligenciji osvojili su Imago Ogilvy i INA za kampanju Bolje stati, nego zaspati. Najboljim video sadržajem proglašena je kampanja Sigurni Sale, iza koje stoje ZOO agencija i GRAWE Hrvatska. Infobip je s projektom ShiftMag proglašen najboljim izvoznim projektom, dok su Nivas i Hrvatski Telekom s bonbon aplikacijom ponijeli titulu najboljeg digitalnog proizvoda. Imago Ogilvy i Studenac osvojili su nagradu za najbolju medijsku strategiju s projektom Javi se za *eks, a Cvoke i Kaufland Hrvatska nagrađeni su za najbolji branded content projekt Vatrogasni leksikon. Najboljim internetskim projektom proglašen je webshop Zlatarna Dodić koji potpisuju Bornfight Studio i Zlatarna Dodić. U kategoriji najbolje društvene kampanje pobjedu su odnijeli 404/MYTY i Hrvatski Telekom za HT TikTok, dok su Cvoke i Saponia s projektom Saponia TikTok – I was today years old nagrađeni u viralnoj kategoriji. SHAPE 404/MYTY i Croatia osiguranje osvojili su nagradu za tehnološku inovaciju s projektom Easybook, a Telegram je za projekt Biram sebe proglašen najboljim izdavačkim projektom.
Ocjenjivački žiri činili su istaknuti stručnjaci iz digitalne industrije. Predsjedala mu je Nela Fegić Moguljak (Imago Ogilvy), a u žiriju su bili i Nebojša Grbačić (CVOKE), Maja Hodalj (JGL), Krešimir Končić (Neuralab), Đuro Korać (Nivas), Tomislav Metelko (CTA komunikacije), Marko Mikeš (Aleph Group), Fran Mubrin (404/MYTY), Ivo Novak (Addiko Bank), Lucija Potočnik (Studio Sonda), Vanja Šebek (Algebra), Maja Šplajt (Real grupa), Andreja Vranješ (Morgan Grey) i Martina Zeljko (Publicis).
Svečana dodjela održana je na glavnoj pozornici festivala u atmosferi punoj slavlja i izvrsnog raspoloženja komunikacijske zajednice, čime su još jednom proslavljeni najbolji digitalni projekti i kampanje domaće industrije.