Na 12. Liderovoj konferenciji Dan Velikih planova koja se održava 23. rujna na Zagrebačkom velesajmu sudjelovat će i predsjednik Upravnog odbora JGL-a, Ivo Usmiani.
Na okruglom stolu 'Razvoj poslovanja i upravljanje rizicima' Usmiani, koji je direktor JGL-a od samog osnivanja 1991. godine, a predsjednik Upravnog odbora od 2015. godine će predstaviti kako se JGL nosi s ovom trenutnom kriznom situacijom i kako u uvjetima krize i naglih promjena planirati poslovanje.
Sa svojim velikim iskustvom Ivo Usmiani će okupljenima zasigurno dati važne savjete o poslovanju u kriznim vremenima, stoga ne propustite 12. Liderovu konferenciju Dan Velikih planova, budite u toku, naučite nešto novo i saznajte kako pozitivno poslovati i kako pametno upravljati rizicima u trenutnim koronom obilježenim vremenima.
Kako u ovo neizvjesno vrijeme kada se ne zna što nam sutra može donijeti i kakva ograničenja na nas mogu pasti od strane Vlade i Stožera uopće planirati godinu koja je ispred nas?
U uvjetima krize i naglih promjena poslovnog okruženja, osim godišnjeg i srednjoročnog planiranja, na mjesečnoj razini pratimo razvoj situacije i sve značajnije događaje, procjenjujemo njihov utjecaj na poslovanje i sukladno ocjeni donosimo odluke i korigiramo planove.
Što vi u JGL radite po tom pitanju – imate li već neke planove i što očekujete od iduće godine?
Usprkos sveopćoj krizi koju uzrokuje pandemija COVID-19, tvrtke unutar JGL Grupe i dalje ne osjećaju značajnije smetnje u poslovanju. Iako je kriza već prisutna u brojnim sektorima, naši prodajni rezultati i dalje su iznad planova. U prvoj polovici godine JGL je u farmaceutskom dijelu poslovanja dosegnuo 355 milijuna kuna što čini rast od 16 posto u odnosu na prošlu godinu. Povoljna financijska pozicija omogućila nam je i nastavak ulaganja u tehnološke kapacitete i sposobnosti te istraživanje i razvoj na lokaciji Svilno. S ciljem daljnjeg zadovoljavanja potražnje za našim proizvodima i integracije procesa istraživanja i razvoja, proizvodnje i kvalitete na jednom mjestu, pokrećemo investiciju u visini 350 milijuna kuna u sklopu projekta Integra 2020. Projektom je predviđeno 60%-tno povećanje kapaciteta sterilne proizvodnje, izgradnja kompletno novog objekta za razvoj i kvalitetu s pilot pogonom, te novi robotizirani logistički centar Kukuljanovo. Novom investicijom visoko ćemo podići našu razvojno-tehnološku kompetentnost i globalnu konkurentnost u odabranim terapijskim segmentima.
Kako upravljati rizicima u vrijeme korona krize i kako razvijati poslovanje?
Strateški fokus poslovanja JGL Grupe u vrijeme korona krize nije se bitno promijenio pa nastavljamo s daljnjom internacionalizacijom poslovanja, globalizacijom ključnih brendova, ulaganjem u razvoj i registraciju novih proizvoda, kao i digitalizaciju naših ključnih procesa. Kako bi strateške smjernice uskladili s izazovima koje nam je donijela korona kriza, u kompaniji je uspostavljen Krizni stožer koji svakodnevno procjenjuje okruženje i prilagođava poslovanje Grupe uvjetima na tržištu. Osim izvrsnih poslovnih rezultata u prvoj polovici 2020. godine, kvalitetu upravljanja u vrijeme krize potvrdilo je i nedavno osvojeno priznanje “Izvrsnost u izazovima”. Naime, U JGL-u smo vrlo brzo pokrenuli fokusiranu digitalnu platformu MS Teams kako bismo pružili podršku i razmijenili iskustva među zaposlenicima s različitih tržišta, te omogućili brza i efikasna komunikacijska rješenja za neometani nastavak poslovanja. Osim toga, JGL je čak i tijekom pandemije zapošljavao nove ljude i ulagao u zaposlenike, pazio na sigurnost svih svojih djelatnika u krizi, omogućio rad od kuće svima čija su radna mjesta to dozvoljavala, osigurao preparate za dodatnu prevenciju, higijenu i sigurnost i svojim djelatnicima i njihovim obiteljima, a isplatili smo i posebne nagrade za angažman, trud, posvetu, kao i postignute rezultate.