U vremenima poremećaja u lanacima opskrbe, kada se tvrtke bore za redovnu nabavu i opskrbu robe, a rizik nezadovoljstva kupaca raste, sve se češće poseže za ugovorima kako bi se riješili nagomilani sporovi. Umjesto toga COVID-19 nam daje priliku da animiramo komercijalne timove, dobavljače i sve dionike na redizajniranju opskrbnih lanaca i smanjenju rizika.
Nabava može igrati vodeću ulogu u ovom procesu, a Richard Beaumont, vrhunski globalni stručnjak za nabavu iz britanske tvrtke Bromley Wood Associates će na Liderovoj 15. Konferenciji o nabavi pod nazivom 'Nabava za novo normalno' 21. listopada održati online predavanje te predložiti nekoliko jednostavnih koraka koji se mogu provesti.
Beaumontova paradigma glasi 'ostavite ugovore po strani'. U svome međunarodno priznatom konzultantskom radu i 30-ogodišnjem iskustvu u nabavi on kombinira tehnički aspekt, opći menadžment i operativno iskustvo u okviru raznih sektora: graditeljstvo, obrana, farmacija, automobilska i zrakoplovna industrija, financijski sektor.
Specijalizirao se za savjetovanja malih i srednjih kompanija, u segmentima smanjenja troškova nabave i rizika te za uvođenje inovacija kroz dobre odnose sa dobavljačima. Njegova tvrtka najprije 'dijagnosticira' nabavne procese, a potom pomaže u postizanju održivog rasta i profitabilnosti kroz nove transformacijske procese.
To dijagnosticiranje traje pet dana, nakon čega njegova tvrtka vlasnicima nudi nekoliko scenarija koji se mogu implementirati te aktivno pomaže u implementaciji, bilo da je riječ o smanjenju troškova, pronalasku alternativnih dobavljača, uvođenju novih nabavnih procesa ili tehnologije.
- Jedan direktor s kojim smo surađivali bio je siguran da ima najniže moguće troškove nabave plastičnih lajsni za alarmne sustave kroz suradnju s jednim kineskim dobavljačem. Nakon naše dijagnostike i nove nabavne strategije, smanjili smo mu troškove za 51 posto. Povezali smo ga s jednom britanskom tvrtkom s kojom, ne samo da je smanjio vrijeme dostave za nekoliko tjedana već je dobio i kvalitetniji proizvod – naveo je primjer Beaumont.
Na Liderovoj konferenciji poslušajte njegova iskustva i savjete o tome kako transformirati nabavne procese i prilagoditi ih ovim 'novonormalnim vremenima'.