Konferencijske vijesti
StoryEditor

Danas korisnik neće biti sretan bez digitalnog pristupa priči, tome se treba prilagoditi

02. Veljača 2016.

[gallery columns="5" ids="221604,221605,221606,221607,221609,221610,221611"]

Posljednji okrugli stol Liderove konferencije ’Trendovi u komunikacijama 2016’ nosio je radni naziv Digital panel - utjecaj digitalizacije na promjene poslovnih modela. Tako su Igor Garača iz Hrvatske Pošte, Julian Oehrlein osnivač start-upa Oradian, Igor Stebernak član upravnog odbora Petrola, te Davor Tremac, direktor Uber Hrvatska podijelili svoja iskustva o digitalnim transformacijama društva, poslovnog svijeta, kao i ulogu svojih kompanija u tome procesu.

- Sveopća digitalizacija društva pogodila je tradicionalno ustrojenu tvrtku poput Hrvatske pošte vjerojatno više nego druge tvrtke. Situacija jest donekle zabrinjavajuća, no vidimo velike mogućnosti u miješanju digitalnog i tradicionalnog tržišta. Kroz korištenje prednosti ostvarenih na tradicionalnom tržištu trebali bi implementirati digitalnu tehnologiju i tako postati konkurentni. Kroz takav inovativan pristup možemo proširiti lanac vrijednosti ili pak stvoriti potpuno novu vrijednost – smatra Garača, te dodaje kako bi danas Amazon bilo pretenciozno nazvati njihovim konkurentnom, no cilj im je da ih Amazon smatra premijernim partnerom na ovom području. Jednog dana moguće je i to budući da partneri često postaju konkurenti.

Stebernak je istaknuo kako postoji mogućnost da Petrol bude disruptor na tržištu.

- Mi vidimo budućnost u digitalnoj maloprodaji. Najveći izazov nam je kako promijeniti korporativnu kulturu u tvrtki – izjavio je Stebernak tijekom panela na Liderovoj konferenciji.

Uber i Oradian su dobitnici u eri digitalizacije.

– Vozilo dolazi u prosjeku ispod 4 minute, sve pozive obavljate kroz aplikacije, a nema rukovanja s gotovinom. Račun dobijete na e-mail. Transparentnost je naša velika vrlina, a to je posljedica digitalizacije – objasnio je Tremac.

- Mi se bavimo sustavom za podršku financijskim institucijama u mikrokreditiranju. Prvo što morate imati jest dobro smišljena platforma. Informacije trebaju biti dostupne u svakom trenutku, one trebaju biti u ’real timeu’ i moraju biti vjerodostojne. Mi smo fokusirani isključivo na Afriku, te smo tamo ljude koji po prvi puta upoznali sa tehnologijom 21.stoljeća, odnosno upoznali ih sa ovakvim načinom financiranja. Tako je sada u Keniji ’mobile money’ postao hit – priča Oehrlein.

- Bio bih najsretniji kada bi ljudi dok idu u poštu imali osmjeh. Kao nekada kada su se veselili dolasku poštara. No, danas su neka nova vremena. Danas korisnik neće biti sretan bez digitalnog pristupa priči. Toga samo svjesni i moramo se prilagoditi željama korisnika – zaključio je Garača.

22. studeni 2024 16:17