Lidertrend
StoryEditor

Nakon tri godine razvoja McDonald‘s predstavio biljni burger McPlant

06. Siječanj 2022.
Interes za širenje na vegansko tržište ne čudi s obzirom na to da će vrijednost biljnog fast-fooda sa 17 milijardi dolara (2020.) narasti na 40,25 milijardi dolara (2028.)

Nakon pune tri godine testiranja – McPlant, McDonald'sov veganski burger konačno je i službeno ponuđen u restoranima diljem Ujedinjenog Kraljevstva i Irske, a uskoro bi mogao biti predstavljen i u ostatku Europe. Čuveni fast-food lanac burger je razvio u suradnji s Beyond Meatom, a osim što je odrezak biljnoj bazi, navode da su pecivo, umak i sir u McPlantu također veganski. McPlant je testiran u nekoliko restorana u Americi, a budući da je pušten u redovnu prodaju diljem UK-a i Irske, izgledno je da će ga ponuditi i u drugim restoranima.

McDonald's je tim potezom odlučio zadovoljiti rastuću potrebu svojih kupaca za veganskim jelovnikom, a poseban vjetar u leđa dao im je podatak da je četvoro od deset njegovih kupaca već probalo biljnu alternativu klasičnom burgeru. Burger King od 2019. nudi Impossible burger (plant-based sendvič razvijen u suradnji s Impossible Foods), dok se KFC sa sendvičem od 'biljne' piletine veganskom fast-food tržištu priključio prošle godine. Međutim, njihova biljna alternativa još uvijek nije prisutna u svim KFC restoranima te, za razliku od konkurencije, nije razvijena u suradnji s američkim proizvođačima 'lažnog' mesa već Quornom, britanskom kompanijom koja proizvodi biljno meso za restorane i kućanstva (primjerice, mljeveno 'meso', kobasice). Američki lanci Taco Bell, Papa John's, Chipotle i Subway su također u svoju ponudu uvrstili veganske burgere, takose i sendviče. Interes za širenje na vegansko tržište ne čudi s obzirom na to da je Verified Market Research procijenio da će vrijednost biljnog fast-fooda sa 17 milijardi dolara (2020.) narasti na 40,25 milijardi dolara (2028.). 

29. lipanj 2022 17:53