Ukratko
StoryEditor

Braze po prvi put u regiji: Upoznajte vodeći marketinški software uz LeverUP

28. Svibanj 2024.
Daria Nemčonok
LeverUP, vodeća konzultantska tvrtka za marketinške tehnologije u regiji, najavljuje suradnju sa svjetski poznatom marketinškom platformom Braze – i poziva vas na zajednički događaj

LeverUP, zagrebačka konzultantska tvrtka i vodeći stručnjak u regiji za implementaciju raznih marketinških tehnologija poput CRM-a, nedavno je donijela stratešku odluku o diversifikaciji poslovanja, a sada najavljuje i novu veliku suradnju s Brazeom, svjetskim liderom marketinške automatizacije.

Uz ovu novu, proširenu ponudu tehnoloških rješenja, LeverUP će zaista moći odgovoriti na sve potrebe lokalnog tržišta, ali i ‘pomoći kompanijama da osnaže vlastiti marketinški tim, oslobađajući ih od operativne routine uz pomoć umjetne inteligencije, te da postignu maksimalan povrat ulaganja u marketing‘, kako kaže Daria Nemčonok, LeverUP-ova CEO i konzultantica za implementaciju.

29 posto potrošača bi pristalo na praćenje svojih emocija i prilagođavanje korisničkog iskustva svom raspoloženju

- Ovih dana često čujem da je odanost korisnika opada, te da je to jedan posve normalan trend, pogotovo za mlađe generacije. Međutim, tehnološka rješenja poput Brazea vam mogu pomoći da se maksimalno prilagodite novim okolnostima, upoznate svoje korisnike i prepoznate njihove potrebe na vrijeme, te ipak izgradite stabilan odnos s njima - kaže Daria.

Još jedna aktualna tema na području marketinških tehnologija je takozvani e-commerce 360, odnosno 360-stupanjski pregled kupnje. Ovaj pojam označava proces kupovine koji se ne odvija samo na web trgovini, aplikaciji ili u poslovnici, već se proteže kroz sve digitalne komunikacijske kanale poput društvenih mreža ili elektronske pošte, što stvara još veći pritisak na marketinške timove. Brazeova rješenja im mogu pomoći da se u tom kompliciranom procesu snalaze s lakoćom.

Je li vaš sustav za marketinšku automatizaciju spreman za nove izazove?

2023. godine, Gartner® Magic Quadrant™ s razlogom je uvrstio Braze na popis lidera u domeni višekanalnih marketinških platformi – kao marketinška platforma nove generacije, Braze je vrlo učinkovit kod savladavanja brojnih izazova i prilagođavanja trendovima, zbog čega njegova globalna popularnost strelovito raste.

LeverUP-ovi stručnjaci sastavili su pregled nekih od najvećih izazova kod stvaranja strategije marketinške automatizacije prema Braze 2024 Customer Engagement Review:

  1. Nedostatak moćnih alata: Ono što najčešće sprječava personalizirani pristup u automatiziranoj marketinškoj komunikaciji su tehnološke prepreke. “Zato je na našem tržištu, recimo, još uvijek popularan zastarjeli oblik newslettera”, kaže Daria Nemčonok. “Većina kompanija bi to rado promijenila i uvela personalizirani pristup svakom korisniku, no na tržištu je do sad nedostajalo agilnih i moćnih alata poput Brazea, koji nude različite marketinške mogućnosti poput umjetne inteligencije za stvaranje i prilagodbu sadržaja”.
  2. Neiskorišteni podaci: Većina marketinških stručnjaka još uvijek nema potpuni uvid u potrebe i osobine svojih korisnika. Dosta kompanija uspijeva iskoristiti podatke svojih klijenata do neke mjere, ali predviđanje trendova i budućih potreba donedavno je bilo dostupno samo globalnim tvrtkama s velikim budžetima. Međutim, situacija se mijenja – novije tehnologije poput Brazea daju svim kompanijama mogućnost da maksimalno iskoriste moć podataka, bez izdašnih investicija u timove koji su posvećeni samo tome.
  3. Zanemarivanje komunikacijskih kanala: Višekanalna komunikacija je dokazano učinkovitija od e-mail marketinga, koji je još uvijek vrlo popularan u našoj regiji. Komunikacija s korisnikom na više kanala poput SMS-a, WhatsAppa, push notifikacija ili personaliziranog sadržaja na web stranicama povećava potrošnju pojedinačnih korisnika za čak 25 posto! Ono što razlikuje Braze od drugih platformi koje omogućavaju višekanalnu komunikaciju je da su svi kanali komunikacije dostupni unutar samo jedne platforme, te se mogu složiti u jednu logičnu cjelinu sukladno potrebama određene marketinške kampanje.

 

Upoznajte Braze 12. lipnja u Zagrebu

12. lipnja, u popodnevnim satima, LeverUP i Braze održat će događaj u Baru ‘Bez Naziva’ u sklopu zagrebačke Laube. U opuštenoj atmosferi te uz hranu i piće moći ćete saznati sve o Brazeu i njegovom ulasku na domaće tržište iz prve ruke, te upoznati kako LeverUP-ove tako i Brazeove stručnjake.

- Oduševljena sam što imam priliku posjetiti Hrvatsku, rodnu zemlju mog djeda, i to prilikom ovog zanimljivog događaja - kaže Vesna Cosich, Brazeova Potpredsjednica za Južnu Europu.

- Veliko mi je zadovoljstvo započeti suradnju s LeverUP-om na tržištu na kojem zanimanje za korisničko iskustvo neprestano raste - dodaje Cosich.

O LeverUP-u

LeverUP je tim stručnjaka za marketinške tehnologije s višegodišnjim iskustvom i certifikatima za vodeće marketinške platforme kao što su Braze, Salesforce i AWS. Izvršili su mnogo uspješnih implementacijskih projekata za klijente diljem Europe i svijeta, iz raznih industrija među kojima su telekomunikacijska, farmaceutska i prerađivačka.

12. listopad 2024 00:30