Ukratko
StoryEditor

James Michael Lafferty (Fine Hygienic Holding): Ulagati u inovacije ne znači biti hrabar nego mudar

31. Ožujak 2022.
James Michael Lafferty, izvršni direktor Fine Hygienic Holdinga

James Michael Lafferty često je opisivan kao jedan od najosebujnijih i najraznovrsnijih izvršnih direktora na svijetu danas. Osim bogate karijere u poslovnom svijetu (na funkciji izvršnog direktora radio je za svjetske kompanije poput Coca Cole, P&G, British  American Tobacco), Lafferty je i olimpijski trener, nagrađivani novinar, profesor na fakultetu i natjecateljski sportaš. Trenutno je na funkciji izvršnog direktora tvrtke Fine Hygienic Holding (FHH), vodećeg svjetskog proizvođača higijenskih proizvoda. Ova je tvrtka početkom 2022. hrvatskom tržištu predstavila tri revolucionarna proizvoda koja zaštitu od štetnih mikroorganizama podižu na potpuno novu razinu i tako Hrvatsku priključila popisu od 80 svjetskih zemalja u kojima FHH posluje.

Koji su vaši proizvodi stigli na hrvatsko tržište?

Ove smo godine hrvatskom tržištu predstavili naša tri proizvoda; Fine Guard PureHands za deznfekciju ruku, Fine Guard PureSurfaces za dezinficiranje površina i Fine Guard FabricBooster sprej koji osigurava potpunu dezinfekcijsku zaštitu na svim vrstama tkanina. Svi ovi proizvodi uništavaju 99,9 posto bakterija i virusa, a budući da ne sadrže alkohol ni toksine pogodni su za korištenje čak i osjetljivim skupinama poput djece ili trudnica, u blizini hrane i potpuno su ekološki prihvatljivi.

Po čemu su navedeni proizvodi drugačiji od sličnih dezinficijensa?

S dolaskom pandemije korištenje dezinficijensa postala je uobičajena i poželjna aktivnost. Međutim, treba imati u vidu da putem kože upijamo brojne tvari u organizam i da je iznimno važno dobro proučiti kakvim se sredstvima svakodnevno tretiramo. Jesu li ona dovoljno učinkovita i kakav utjecaj imaju na kožu, cjelokupni organizam?

Zahvaljujući našoj inovativnoj i patentiranoj tehnologiji, svi Fine Guard proizvodi osiguravaju sigurnu i dugotrajnu zaštitu od mikroba uz dvije posebnosti – ne sadrže alkohol i imaju iznimnu dugotrajnost djelovanja. Primjerice,  Fine Guard PureHands uz samo jednu primjenu jamči 24-satnu zaštitu od virusa i bakterija, Fine Guard PureSurfaces osigurava 21 dan zaštite na površinama, a Fine Guard FabricBooster sprej pruža 48-satnu zaštitu na svim vrstama tkanina.  To zapravo znači da ukoliko ujutro nanesete Fine Guard PureHands sigurni ste tijekom cijelog dana i nema potrebe za dodatnim nanošenjem dezinficijensa, čak i nakon pranja i sušenja ruku.

Ovi podaci zvuče revolucionarno – kako možete biti sigurni u učinkovitost koju navodite?

Mi smo tvrtka koja 'think big' – i bili smo spremni uložiti mnogo truda i resursa u istraživanje i stvaranje proizvoda koji u potpunosti odgovaraju na izazove današnjice. Koliko je važna pravilna zaštita od različitih mikroorganizama ne treba dodatno naglašavati, ali nama je bilo važno pronaći onu formulu za proizvod koji jamči sigurnost na nekoliko razina – da je beskompromisan u zaštiti od patogenih mikroorganizama, ali da s obzirom na dugotrajnost djelovanja vraća onaj važan osjećaj sigurnosti koji nam je svima potreban.

Naši su proizvodi su testirani u 140 laboratorija diljem svijeta (uključujući testove na koronavirus), a s obzirom na neupitnu učinkovitost jedinstvene formule naši proizvodi ponosno nose i oznaku US FDA (odobrenje Američke agencije za hranu i lijekove). Osobito smo ponosni što su naši proizvodi i eco friendly – nastali su u partnerstvu s tvrtkom Zoon koja razvija, proizvodi i distribuira niz dokazanih, dugotrajnih i ekološki prihvatljivih antimikrobnih rješenja.

Možete li nam otkriti nove planove?

Mi u FHH vjerujemo da su inovacije ključ napretka i da se nikada ne treba zadovoljiti s polovičnim rješenjima. Očekujemo da naši proizvodi zadovoljavaju sve kriterije modernog vremena: učinkovitost, brzina djelovanja, sigurnost u svim smislovima i ekološka prihvatljivost u cijelom krugu (od proizvoda do ambalaže). Tada znamo da našim kupcima nudimo najkvalitetnije. Sretni smo što smo od sada dostupni i na hrvatskom tržištu i što imamo priliku surađivati s velikim trgovačkim lancima jer smo tako dostupni kupcima. Što se tiče budućih planova, ima ih puno. Kao čovjek koji se cijeli život bavi sportom mogu reći: svaki je dan nova prilika za pobijediti samoga sebe. I taj je mi je moto važan u svim aspektima života.

06. prosinac 2024 22:35