Dašak Azije u Hrvatskoj Pametni luksuz: Kako su nas osvojili korejski kozmetički brendovi K-beauty je transformirao način na koji se doživljava svakodnevna njega. Zato ne čudi da potražnja kontinuirano raste
marketing Fandom-kultura: Brendovi su najsigurniji u rukama superobožavatelja Korisnici napuštaju algoritamske feedove i viralnost, traže autentičan sadržaj i male zajednice s iskrenim angažmanom
marketing Brendovi otkrivaju moć (i rizik) suradnje s tradwife influencericama Fenomen tradwifea, koji slavi „savršenu domaćicu“, postao je profitabilan biznis – ali i reputacijski rizik za brendove koji ga prihvaćaju
Trendovi Selebritiji i brendovi proširuju svoje portfelje i na mobilne usluge Zaboravite parfeme, kozmetičke linije i odjeću, nova je zlatna koka slavnih – pružanje mobilnih usluga u čemu se želi okušati i Trump
Trendovi Vođenje u praksi: Liderova radionica okupila brojne polaznike Na Liderovoj radionici Vođenje u praksi polaznici su u praktičnim vježbama razvijali ključne vještine vođenja.
Trendovi Hoće li pivare ubrzo zamijeniti umjetna inteligencija? Beck's je prije par godina prepustio AI-ju stvaranje novog lagera, a trend slijede pivovare diljem svijeta koje algoritme koriste za recepte