marketing

Fandom-kultura: Brendovi su najsigurniji u rukama superobožavatelja

Korisnici napuštaju algoritamske feedove i viralnost, traže autentičan sadržaj i male zajednice s iskrenim angažmanom

Lore je naš pokušaj da izgradimo Aleksandrijsku knjižnicu za doba fandom-kulture – tim je riječima TechCrunchu osnivačica Lorea Zehra Naqvi objasnila misiju koja stoji iza nove aplikacije i tražilice namijenjene obožavateljima svake vrste. Za razliku od tradicionalnih tražilica ili društvenih platformi, od Fandoma i Discorda pa do Reddita i Wikipedije, Lore želi revolucionirati način na koji obožavatelji istražuju franšize, likove i druge kulturne fenomene koji ih zanimaju i povezuju se s njima te usto staviti naglasak na detalje i dubinu umjesto na brzinu prikupljajući na jedno organizirano mjesto sve to silno razasuto znanje obožavatelja: teorije, kronologije, eseje, poveznice i rasprave.

Kako prenosi platforma Trendwatching, ta nova platforma zapravo nastoji spasiti predane obožavatelje od frustracije jer oni sada znanja i informacije o predmetima svog obožavanja sklapaju iz fragmentiranih izvora. Malo se pomažu Googleom, malo ChatGPT-jem; nailaze na algoritamska ograničenja TikToka, toksičnost Twittera i gube se u kaosu Reddita. Lore taj problem rješava konsolidacijom svih informacija u jednom sučelju koje su na njemu nazvali 'alatom za znatiželju'.

BESPLATNO nastavite čitati ovaj članak
Registrirajte se bez troškova i otvorite vrata Liderova sadržaja. Prvih 5 zaključanih članaka vam poklanjamo svaki mjesec.
Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju