U danas predstavljenom sedmom izvješću o održivosti Heineken Hrvatska prikazala je kontinuitet napredovanja u provedbi strategije „Stvaramo bolji svijet“ posvećene društvenoj odgvornosti poslovanja karlovačke pivovare. Šest područja na koja je fokusirana strategija su zaštita izvora pitke vode, smanjenje emisije ugljikovog dioksida, održiva nabava, promicanje odgovorne konzumacije alkohola, promicanje zaštite zdravlja i sigurnosti na radu, te suradnja s lokalnim zajednicom.
Prema riječima Valentine Belavić, direktorice Sektora lanca opskrbe, u odnosu na nekadašnje standarde po kojima je za proizvodnju hektolitra piva trebalo potrošiti deset hektolitara vode, Heineken Hrvatska tijekom 2015. godine sveo je utrošak vode na 4,2 hektolitra za proizvodnju jednog hektolitra piva. To je, rekla je Belavić, smanjenje od čak 38 posto u odnosu na 2008. godinu, a rezultat je stalnih ulaganja i optimizacije rada kotlovnice, aktivnosti u punionici, te tretmanu otpadnih voda. U odnosu na 2014. godinu, specifična direktna i indirektna emisija CO2 smanjena je tijekom 2015. godine za 16 posto, a uz ostale faktora, 9-postotnom smanjenju emisije CO2 u distribuciji pridonijela je i okolnost da su se piva Sokol i Amstel počela proizvoditi u Karlovcu, čime su otpali troškovi njihovog transporta iz drugih Heinekenovih pogona u regiji. Dislocirano smanjenje utroška energije ostvareno je i nabavom 820 energetski efikasnih i ekološki prihvatljivih hladnjaka za supermarketa i HOREKA segment tržišta.
Govoreći o nabavi, Belavić je istaknula da je 93 posto sirovina Heineken Hrvatske iz održive proizvodnje, a pivo brenda Karlovačko proizvedeno je, na osnovi suradnje s Poljoprivednim institutom u Osijeku i PPK Nova Gradiška kao nositeljem kooperacije, u potpunosti od pivarskoj ječma s hrvatskih polja. Daljnji korak bio je prošlogodišnje pokretanje namjenske proizvodnje mandarine u dolini Neretve kao sirovine za proizvodnju brenda Karlovačko leđero natur radler, čime je ostvaren 98-postotni udio lokalnih izvora u nabavi sirovina.
Heineken Hrvatska, kazala je Ljudmila Bratko Gašpić, rukovoditeljica korporativnih komunikacija, i dalje ulaže u pristup problemu odgovorne konzumacije alkohola s posebni naglaskom na maloljetničku konzumaciju. U tom smislu nastavljen je projekt „Za odgovorno odrastanje mladih“, pokrenut 2013. godine u suradnji s Psihoološkim centron TESA i portalom žena.hr. U segmentu zdravlja i sigurnosti zaposlenika, održano je 1.600 sati obukeo sigurnosti na radu, a 300 zaposlenika sudjelovalo je u online edukacijama, dok je obukom o sigurnoj vožnji za zaposlenike u sektoru prodaje broj nesreća smanjen s četiri na jednu.