Hrvatska turistička zajednica do 11. rujna provodi promotivnu kampanju "Croatia Feeds", koja uz kratke i inovativne opise hrvatskih odredišta poziva inozemne turiste da odaberu Hrvatsku, izvijestili su u utorak iz Glavnog ureda HTZ-a.
Tu je kampanju HTZ pokrenula u kolovozu s posebno kreiranom web stranicom "Croatia Feeds" koja sadrži i brojne atraktivne fotografije, a HTZ ju je pokrenula u suradnji članova Googleovog kreativnog tima The ZOO koji surađuju s brojnim svjetskim brendovima i agencijama, dok je glavni partner kampanje jedna od vodećih međunarodnih agencija na području marketinga BBDO.
"Kampanja Croatia Feeds se po svemu znatno razlikuje od dosadašnjih online kampanja, jer se upotrebom zanimljivih, intrigantnih naslova na ‘bannerima‘ i zajedno s novim brendiranim logom te privlačnim fotografijama nastoji privući pažnja publike-naših potencijalnih turista", poručio je tim povodom direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić.
Kampanja je vidljiva i na Google tražilici te na Google Display Networku, što će uz posebne PR aktivnosti koje će pratiti cjelokupni projekt, kako vjeruju u Glavnom uredu HTZ-a, ostvariti odlične rezultate.
Prema prvim pokazateljima, kampanja je krenula vrlo uspješno, jer je samo do 26. kolovoza zabilježila više od 85 milijuna impresija, najviše na njemačkom tržištu, a stranice kampanje su ostvarile više od 80 tisuća pregleda.
- S obzirom da je kampanja vidljiva na najpopularnijim portalima u Njemačkoj, Austriji i Švicarskoj, vjerujemo da će Croatia Feeds do 11. rujna ostvariti i znatno veće brojke impresija i pregleda stranica, ističu iz HTZ-a dodajući da Google kreativni tim upravo s HTZ-om na ovim prostorima ostvario jednu od prvih suradnji koja se, kao i koncept kampanje, temelji na najnovijim trendovima digitalnog marketinga te interesima krajnjih korisnika po tržištima.