
Sudeći prema aktualnim prodajnim rezultatima turističke agencije Uniline, za očekivati je značajno povećanje broja stranih gostiju na Jadranu tijekom uskršnjih praznika.
Trenutni prodajni rezultati Unilinea su čak za 27 posto veći u odnosu na isti period prošle godine. Treba uzeti u obzir da je prodaja aranžmana počela ranije iz razloga što ove godine Uskrs pada ranije nego lani, no informacije i najave daju za pravo očekivati kako će u konačnici rezultat biti tek za koji postotak niži od aktualnih 27 posto rasta, navodi se u priopćenju. Zanimljivo kako je ove godine u top destinacije na Jadranu, uz standardne lokacije u Istri, po prvi puta ušao Primošten te se bilježi značajan rast prodaje za boravak na Malom Lošinju. Opatija i dalje nosi primat najtraženije i najprodavanije destinacije na Jadranu tijekom uskršnjih blagdana.Najveći broj upita i rezervacija dolazi iz Mađarske, Austrije, Italije i Njemačke, ali i s domaćeg tržišta. Najviše se traže aranžmani na bazi tri noćenja i to u periodu od 6. do 9. travnja. Prosječna cijena u tom periodu varira u rasponu od 1050 kuna na više za smještaj u hotelima s tri zvjezdice, odnosno 1700 kuna na više za hotele na bazi pet zvjezdica.Zanimljivo je kako se od dodatnih sadržaja najviše traže uporaba wellness centra te animacija za djecu s uključenim bojanjem pisanica i ostalim prigodnim sadržajima. Turistička kompanija Uniline ove je godine ostvarila rast prihoda od čak 25 posto u odnosu na prošlu godinu kroz ostvareni ukupni promet od 236 milijuna kuna. Tvrtka trenutno zapošljava gotovo 200 zaposlenika što je za 30 posto više nego lani.