Hrvatska
StoryEditor

Proglašeni laureati 2. Godišnje nagrade za najbolje kontakt centre

01. Listopad 2016.
Piše:
lider.media

U četvrtak su u večernjim satima u Zagrebu tijekom svečane ceremonije proglašeni laureati 2. Godišnje nagrade Contact center Akademije (CCA) kojom se osnažuje uloga i podiže svijesti o važnosti kontaktnih centara i njezinih stručnjaka u Hrvatskoj. Prijavom na natječaj, kontaktni centri su dobili jedinstvenu priliku, usporedbom kvalitete svoga rada s radom drugih kontaktnih centara, saznati gdje se nalaze i osvijestiti prostor i mogućnosti za poboljšanje kvalitete pružene usluge. S druge strane, prijavljenim stručnjacima daje se priznanje za izvrsnost te se potiče njihova motivacija i daje doprinos za daljnji razvoj i pružanje kontinuirane kvalitetne usluge krajnjim korisnicima. Laureati natječaja, uz nagradu struke, imaju priliku učvrstiti dobar imidž i ostaviti odličan dojam na korisnike i partnere.

Laureati nagrade proglašeni su u dvije glavne kategorije: godišnja nagrada CCA za najbolji kontaktni centar koja ima dvije potkategorije: za najbolji kontaktni centar do 30 radnih mjesta laureatom je proglašena tvrtka Valamar Riviera d.d. te najbolji kontaktni centar s 31 i više radnih mjesta u kojemu je laureat Erste&Steiermärkische Bank d.d. Rijeka. U kategoriji godišnja nagrada CCA za najboljeg djelatnika kontaktnog centra proglašen je Mario Kovačević iz Iskon Interneta d.d. koji je prilikom proglašenja izjavio:

- Nagrada je priznanje i rezultat mog truda i zadovoljstva u radu s korisnicima i pokazatelj koliko Iskon ulaže u svoje djelatnike i njihovo usavršavanje. MeetUP je sjajna prilika za nova poznanstva, te bih pozvao sve call centre u Hrvatskoj i regiji na sudjelovanje. Bitno nam je osvijestiti da su kontakt centri neizostavna karika u poslovanju svake firme.

Finaliste i pobjednike ovogodišnje nagrade odabirali su prema unaprijed definiranim kriterijima organizatora, Contact center Akademije, članovi peteročlane komisije koji imaju relevantno iskustvo u upravljanju kontaktnim centrima i razvoju djelatnika. Komisiju su sačinjavali: Ozrenka Dedić - predsjednica komisije, Andrijana Filipović, Branka Šagovac, Vinko Berković i Hrvoje Grubišić.

- Ponosni smo što smo zaprimili još veći broj prijava za natječaj za najbolji kontakt centar, te za najboljeg djelatnika u 2015. godini. Prilikom evaluacije prijava, fokus nam je i ove godine bio na procjeni operativne organiziranosti kontakt centara što podrazumijeva definiranost poslovnih procesa, tehnologiju, i razvoj zaposlenika. Kod procjene najboljeg djelatnika pratili smo izvrsnost u komunikaciji sa klijentima, snalažljivost i kreativnost i svjesnost o važnosti i utjecaju njihove uloge spram dostizanja najboljeg korisničkog iskustva. Čast nam je bila prepoznati i nagraditi najbolja kontakt centar rješenja i najbolje djelatnike, koji su svojim kreativnošću i predanosti doprinijeli poboljšanju kvalitete pružanja usluge u kontaktnim centrima, izjavila je Branka Šagovac, Voditeljica kontakt centra, Sektor za korisnike, Hrvatska pošta d.d..

Svečana dodjela 2. Godišnje nagrade za kontakt centre održana je pod pokroviteljstvom tvrtke Sedam IT, koja u svom poslovnom portfelju donosi rješenja s područja kontaktnih centara te regionalno prepoznato i nagrađivano rješenje - Sedam Kontakt centar.

22. studeni 2024 04:05