Hrvatska bi u sljedećih pet godina mogla izgubiti 30 milijuna kuna zbog važećih kriterija za dodjelu koncesije špediterskim tvrtkama na graničnim prijelazima.
Na natječajima za 22 granična prijelaza trenutačno vodi tvrtka Trast, koja je dobila koncesiju na čak njih 18, iako nije ponudila najbolje cijene koncesijske naknade te iako je riječ o tvrtki koja je u velikim financijskim problemima. Kažemo vodi, jer je u tijeku žalbeni postupak razjarenih špeditera.
Tvrtke Županjašped, Notes biro, Primacošped i Quehenberger, ali i ostalih šest koje nam nisu odgovorile, ističu da je natječaj namješten u korist Trasta, na što ukazuje, podvlače, to što nije primijenjen Zakon o javnoj nabavi, jer u tom slučaju Trast kao porezni dužnik ne bi mogao sudjelovati na natječaju. Umjesto njega, primijenjen je Zakon o uvjetima za obavljanje poslova zastupanja u carinskom postupku (ZUOPZC) i pripadajući mu Pravilnik.
Cijeli tekst pročitajte u sutrašnjem izdanju Lidera.