U utorak je napokon pušten u promet Čiovski most, nakon tri i pol godine gradnje. Nema sumnje da je dodjeljivanjem posla Strabagu prije godinu dana napravljen iskorak prema gradnji mosta, nakon što je Viadukt ‘zaribao‘ najprije s kašnjenjem radova, a onda se izvlačeći činjenicom da Makedonci kasne s isporukom čelika za konstrukciju zbog financijskih teškoća.
>>>Hrvatskim cestama stigle dvije ponude za gradnju mosta Čiovo
No ključni je potez, čini se, bio Strabagovo angažiranje Brodosplita, koji je u vrlo kratkom razdoblju od šest mjeseci uspio sagraditi konstrukciju, što je bilo, moglo se pročitati, teško izvedivo, a i građani Trogira i Čiova u anketama su vjerovali da most neće biti otvoren ni ove godine.
>>> Otvoren čiovski ‘most čežnje‘
Predsjednik Uprave Brodosplita Tomislav Debeljak pri puštanju mosta u promet rekao je da tvrtka nije financijski profitirala kao tijekom gradnje Vrata Venecije, ali je, moglo bi se reći, žrtvovao pijuna da bi dobio partiju. Gradnjom konstrukcije Čiovskog mosta Brodosplit je dobio vrlo vrijednu referenciju koja bi mu trebala olakšati dobivanje drugih poslova u Hrvatskoj i inozemstvu.
>>>Brodosplit za američku tvrtku gradi brod vrijedan 110 milijuna eura, najveći u svojoj klasi
Zahvaljujući ponajprije brzini izvođenja radova Brodosplita, uz ozbiljniji pristup Strabaga u odnosu na Viadukt, ova je sapunica završena, čime je spašeno i 27 milijuna eura iz fondova EU kojima se sufinancirala gradnja s 85 posto, a koji su bili upitni zbog kašnjenja gradnje.