Aktualno
StoryEditor

Istraživanje portala Moj-posao: Bez sretnih zaposlenika nema sretnih kompanija

29. Kolovoz 2019.

Tvrdnja iz naslova o uzročno-posljedičnoj vezi zadovoljstva zaposlenika i realizacije tvrtkinih ciljeva, vjerojatno nikad ranije nije pogađala ravno u ‘sridu‘ kao što to čini danas.

Na današnjem brzorastućem, promjenama sklonom tržištu rada, koje karakterizira nedostatak kvalificirane radne snage i odlazak radnika u inozemstvo, briga o zadovoljstvu zaposlenika predstavlja jedan od ključnih preduvjeta uspješnog poslovanja.

Jer, možemo imati najoriginalniju ideju i najmodernije alate potrebne za obavljanje određenog posla, ali ako nemamo kvalitetnog, motiviranog zaposlenika koji je spreman uložiti dodatni trud u ostvarenje ciljeva kompanije, naše poslovanje stoji na klimavim nogama i moglo bi se urušiti poput kule od karata.

Kako bismo poslodavcima pomogli u njihovu nastojanju da povećaju razinu angažiranosti i zadovoljstva svojih djelatnika, MojPosao trinaestu godinu zaredom provodi Istraživanje zadovoljstva zaposlenika (IZZ) s nagradom ‘Najbolji poslodavac‘.

Cilj ovog istraživanja, čiji sudionici su tvrtke koje samovoljno prijave svoje sudjelovanje, a ocjenu zadovoljstva daju zaposlenici te iste tvrtke, je pronaći odgovor na pitanja koja pridonose poboljšanju upravljanja ljudskim resursima i ukupnog zadovoljstva zaposlenika.

Putem anketnog upitnika, koji sadrži 78 tvrdnji uz mogućnost dodatnih pitanja i za čije rješavanje je potrebno svega desetak minuta, poslodavci na brz i efikasan način mogu saznati stupanj zadovoljstva i angažiranosti svojih zaposlenika te glavne faktore njihove motivacije.

Čime su naši zaposlenici zadovoljni? Što bi htjeli promijeniti? Jesu li motivirani za rad? Kako možemo potaknuti njihov osobni i profesionalni rast?, samo su neka od pitanja na koja ćete dobiti odgovore po završetku obrade anketnih upitnika. Time stvarate jasniju sliku o smjeru u kojem trebate razvijate vaše poslovanje, s naglaskom na upravljanje ljudskim resursima i brigu o zaposlenicima.

Također, nakon zaključenja svih istraživanja u tekućoj godini, tvrtke sudionice IZZ-a primaju izvještaj s podacima koji omogućuju usporedbu: s najboljima iz svoje kategorije, sa svim tvrtkama sudionicama istraživanja te s kompanijama iz iste djelatnosti i pod djelatnosti (ukoliko ih je minimalno tri).

Iskustva klijenata

- U istraživanje portala MojPosao dm se uključio jer smo, uz interna istraživanja, htjeli sudjelovati i u eksternom istraživanju kako bismo dobili rezultate koji bi nam pokazali koliko su naši djelatnici zadovoljni svojim poslodavcem. Dobro smo upoznati sa samim procesom provedbe s obzirom da godinama sudjelujemo u istraživanju, a na raspolaganju nam uvijek stoji i predstavnik portala MojPosao, što nam iznimno olakšava provođenje istraživanja - rekla je Ana Fostač – Krilčić, voditeljica resora ljudskih resursa u dm-drogerie markt d.o.o.

- Uz ankete koje provodimo interno, ovo istraživanje doprinosi objektivnosti, a mi dobivamo rezultate na temelju kojih možemo planirati poboljšanja i promjene unutar tvrtke. Posebno me veseli što su izvještaji dostupni već unutar 24 sata, kao i odmah dostupna usporedba s rezultatima prijašnjih godina - kazala je Tanja Bulbuk - Jergović, voditeljica ljudskih resursa u Infinum d.o.o.

Više informacija o istraživanju možete pronaći na internetskoj stranici Istraživanje zadovoljstva zaposlenika.

22. studeni 2024 08:17