
Tele 2 predstavio je svoje nove poslovne tarife te je tako počeo intezivnu reklamnu kampanju namijenjenu poslovnim korisnicima.
Iako su imali već dio za poslovne korisnike Tele 2 odlučio je pojačati taj segment prodaje ciljajući na male i srednje poduzetnike koji mogu sad birati i kombinirati razne poslovne tarife. Neslužbeno se doznaje da je prvi cilj dostići market share kakav imaju i među rezidencijalnim korisnicima.
- Kombinirajući modele i vrste pretplate uštede su do 30 posto. Moguće je i korištenje i mobilno fiksnog VPN u suradnji s našim partnerom Metronetom. Također moguće je dobiti i povoljnije mobitele koje imamo u ponudi – istaknuo je Hrvoje Grčić, direktor prodaje za poslovne korisnike Tele2.I dalje je glavni lik u kampanji Gregor, a za razliku od slogana ovce i novce, ovdje koristi slogan i riječi i dijela. Tele 2 se odlučio na jaču prisutnost na poslovnom tržištu nakon što su postigli zadovoljajući udio na rezidencijalnom tržištu.
- Nama je svaki korisnik bitan bez obzira na njegovu veličinu. Ciljana skupina su mali i srednji poduzetnici koji čine 99 posto firmi u Hrvatskoj. Oni mogu birati kakve tarife žele, segmentirati linije po dijelovima kompanije i na još mnogo način personalizirati svoju pretplatu – dodao je Grčić.U ponudi su knockout i unlimited tarife uz sveprisutnu revoluciju.