Piše: Anamarija Mujanović
Generaciju Z mnogi smatraju financijski zapostavljenom generacijom, no neovisno je li to istina ili ne, za njih se na tržištu pojavila nova financijska aplikacija Quirk koja svakom korisniku omogućuje praćenje osobnih financija i personalizirano financijsko savjetovanje.
Osnivači tvrde da je Quirkova specifičnost upravo test osobnosti koji omogućuje bolje razumijevanje financijske situacije i obrazovanje korisnika, a aplikacija nudi i formiranje proračuna i alate za planiranje te stvaranje personaliziranih financijskih smjernica.
U suradnji s tehnološkom tvrtkom Plaid povezuje s bankom korisnika te ima ograničen pristup i ne može direktno prenositi novac ili bilo kako upravljati bankovnim računom. Quirk također surađuje i s brokerom za digitalno osiguranje Anorak pa tako korisnicima nudi i edukacije o svijetu osiguranja.
Veći troškovi stanarine i sve veće režije mogu naštetiti mentalnom zdravlju mladih pa su osnivači tvrtke Quirk dizajnirali ovu aplikaciju kako bi im pomogli.
– Trudimo se što je više moguće informirati naše korisnike o njihovoj potrošnji, rastu cijena energenata i promjenama na njihovim računima – rekla je za AltFi direktorica Nafeesa Jafferjee.
Ovakve aplikacije mlađim su generacijama uistinu potrebne jer u trenutnoj ekonomskoj situaciji mnogi ne znaju kako upravljati vlastitim financijama, a prema rezultatima istraživanja koju je provela tvrtka, čak 86 posto mladih reklo je da se ne osjeća financijski pismeno.
Ovaj britanski startup je u siječnju prošle godine prikupio 300.000 funti u prvom krugu investiranja koju je vodio SFC Capital, tvrtka koja je prethodno ulagala u fintechove kao što su Onfido, Bean i Sixty.