Svaka osoba ima svoju osobnost koju unosi u prodajni proces. Kako se povezati s raznim tipovima klijenata koji su u mnogo čemu drugačiji od nas i razumjeti njihov način razmišljanja – tema je modula „Stilovi osobnosti u prodaji“ u okviru Liderove prodajne akademije, koji će se održati 18. veljače na online platformi. Voditelj edukacije je Matej Sakoman, HR konzultant i organizacijski psiholog.
Koliko puta ste se u poslovnom ili privatnom okruženju susreli s nekim koga uopće ne razumijete i s kojim je komunikacija sasvim drugačija od one na koju ste navikli? Vi kao da govorite 'španjolski', a ta osoba 'kineski'? Jeste li primijetili da s ljudima koji imaju sličan komunikacijski stil sve ide lako i kao da govorite istim jezikom? Zašto je to tako?
Podloga za komunikaciju su četiri osnovna stila ponašanja prema DISC klasifikaciji, kojom možemo s lakoćom razumjeti one različite od nas.
Predavanje će otvoreno govoriti o manama i prednostima naših stilova osobnosti te izazovima svakodnevne komunikacije u radu a klijentima. Svrha seminara je pronaći način kako se povezati s raznim tipovima klijenata koji su u mnogo čemu drugačiji od nas i razumjeti njihov način razmišljanja. Svaka osoba ima svoju osobnost koju unosi u prodajni proces. Neki od nas su više racionalni i formalni u poslovnim odnosima dok su drugi više emocionalni i neformalni. Nije uvijek lako izaći iz svog osobnog stila i prilagoditi se klijentu. Kao što u svijetu prirode svaka hrana privlači neku od životinjskih vrsta tako i svakom čovjeku odgovara drugačiji pristup stoga ćemo o tome govoriti.
Edukaciju vodi Matej Sakoman, voditelj tvrtke Resisto. U fokusu su mu kreiranje inovativnih najboljih praksi iz područja razvoja poduzetništva, talenata, liderstva u organizacijama što je važno za očuvanje mentalnog zdravlja i zdravu angažiranost. Godinama surađuje kao konzultant, poslovni trener i HR manager s vodećim tvrtkama u Hrvatskoj. Često sudjeluje na konferencijama i obrazovnim ustanovama kao gost predavač i stručnjak iz područja ljudskih resursa. U proteklih nekoliko godina održao je više od 350 edukacija u području coachinga, liderstva i razvoja mekih vještina za zaposlenike i menadžment uglednih tvrtki.
Više o Lider online akademiji 'Kako povećati prodaju' i o modulu ' Stilovi osobnosti u prodaji – Kako pristupiti klijentu?' možete naći na Liderovoj web stranici.