Tvrtke koje se pripreme i prihvate promjene koje donosi umjetna inteligencija (AI) preživjet će i prosperirati. One koje neće - neće. Vrlo jednostavno. Primjena umjetne inteligencije u prodaji je tema devetog modula Liderove prodajne akademije, koji će se održati 2. ožujka na online platformi. Predavači na modulu su Hajdi Ćenan, potpredsjednica Hrvatske udruge za umjetnu inteligenciju i Vedran Sorić, prodajni savjetnik s višegodišnjim iskustvom u prodajnom sektoru.
Prodaja je tradicionalno biznis i odnos između ljudi, ali tehnologije poput umjetne inteligencije zahtijevaju promjenu paradigme kad se radi o ravnoteži između ljudi i strojeva. Na primjer, automatizacija već naveliko utječe na prodaju i njen utjecaj će samo dalje rasti.
Vrhunski prodavači i lideri koji žele držati korak s vremenom trebaju promatrati AI ne kao prijetnju, već kao alat koji im može pomoći poboljšati poslovanje. Naime, umjetna inteligencija je već tu i ne radi se o kratkoročnom trendu, već tehnologiji koja će obilježiti naše živote u narednim desetljećima. Ili, kako kaže Peter Schwartz iz Salesforcea, "Više bih se brinuo da će me zamijeniti drugi prodavač koji je osnažen [umjetnom] inteligencijom, no stroj."
Edukaciju vode Hajdi Ćenan i Vedran Sorić. Hajdi je suosnivačica i CEO AI startupa airt koji omogućava bankama da jednostavno i brzo primijene i koriste stvarnu moć umjetne inteligencije na svojim podacima. Također je i jedna od suosnivačica udruge PWN Zagreb koja promiče jednakost i rodnu ravnotežu u leadershipu, kao i potpredsjednica CroAI, odnosno Hrvatske udruge za umjetnu inteligenciju, a na Liderovoj listi je jedna od 100 najvažnijih hrvatskih STEM poduzetnika.
Vedran Sorić vodi konzultantsku tvrtku Sorbel Group. Od početka rada u prodaji prošao je kroz većinu pozicija u prodajnom sektoru - od prodajnog predstavnika, KAM-a, regionalno voditelja prodaje, voditelja poslovnog razvoja do direktora prodaje i na kraju izvršnog direktora i člana uprave. Posvećen je detektiranju i rješavanju poduzetničkih izazova kao što su poboljšanje produktivnosti, pojednostavljeni procesa i povećanje prodaje. Redovno se educira kako bi poboljšao vlastite vještine, ali i naučio najnovije strategije i tehnike ili otkrio najnovije tehnologije za digitalnu transformaciju poslovanja.