
Renault Megane generacijama je zadržao ime, ali je dosta radikalno mijenjao dizajn, od konzervativnog do avangardnog. Uspio je zadobiti određenu nišu kupaca, međutim, nije se nikada uspio približiti kralju VW Golfu.
S novom generacijom, koja je nedavno i službeno predstavljena, ambicije su, naravno, velike. Volkswagen zbog afere ‘dieselgate‘ ima velikih problema u svojem dvorištu, a i Renault je ovaj put napravio vozilo koje je u trendu, no opet nije ekstremno u vanjskom dizajnu. Primjećujemo da stražnja svjetla podsjećaju pomalo na Alfu Giuliettu, a dizajn prednjeg dijela vezan je uz prethodnika. Novi je model malo niži i nudi više prostora i u kabini i u prtljažniku koji sada ima kapacitet od 384 litre.
Veliki ekran
Dizajn unutarnjeg prostora slijedi trenutačni trend u Renaultu. Na središnjoj konzoli dominira veliki ekran u obliku okomito postavljenog tableta. Naravno da se s pomoću njega upravlja većinom funkcija unutar vozila. Renault uvijek voli istaknuti kvalitetu svojih proizvoda, iako se taj dio priče nije baš do kraja ukorijenio kod svih kupaca. Ali za to je potrebno i vremena. Renault je s novim Meganeom posebno odvojio GT model koji se ističe pojedinim vizualnim rješenjima na vanjskoj liniji i u unutarnjem prostoru, kao i tehničkim elementima poput sustava 4Control kojim se zaokreću i stražnji kotači u zavojima. Taj je sustav poznat ponajprije iz Lagune.
Ponuda motora
Kad je riječ o motorima, kod novog Meganea nema revolucionarnih promjena, ponuđena su tri osnovna dizelska motora Energy dCi od 90, 110 i 130 konja, a verzija GT ima motor od 165 konja koji je povezan s automatskim mjenjačem. Kad je riječ o benzincima, nudi se motor Energy TCe snage 100 konja te u jačoj izvedbi i motor od 130 konja. Poput dizelaša, i benzinska GT izvedba ima 1,6-litarski turbomotor koji razvija najveću snagu od 205 konja. Taj se motor, primjerice, ugrađuje u Clio RS. Novi Megane ima dobre adute za uspjeh na europskom tržištu, stoga nema razloga da ne pronađe svoju nišu i u Hrvatskoj.