Tvrtke i tržišta
StoryEditor

(30 ispod 30) Marko Stjepanek: Želim kroz specijalizaciju postati prepoznatljiv na IT tržištu

25. Studeni 2024.
Marko Stjepanek

Podupiranje poduzetničkog duha među mladima ključno je za svjetliju budućnost. Da bismo ih u Lideru dodatno poduprli odlučili smo, nakon četiri godine, drugi put izlistati trideset poduzetnika mlađih od trideset godina na koje treba obratiti pozornost. Ova inicijativa prepoznaje one koji se ne boje riskirati, koji odvažnim idejama mijenjaju sektore u kojima djeluju i svojim primjerom inspiriraju druge.

Neki od sretnih dobitnika na popisu već godinama vode uspješnu poduzetničku priču, neke smo ponovili od prošloga popisa jer ih se ne smije zaboraviti i jer svojim poslovnim rezultatima zaslužuju hvalospjeve, ali sigurni smo u to da svatko od njih donosi inovacije na koje vrijedi obratiti pozornost. 

Jedan od 30 perspektivnih mladih poduzetnika je Marko Stjepanek, vlasnik i osnivač IT tvrtke BitHoot koja se bavi razvojem personaliziranih digitalnih rješenja.

– Osim IT-a oduvijek me zanimala ekonomija. U prethodnoj sam firmi, osim kao programer, jedno vrijeme radio i kao Pre-Sales Engineer, gdje sam imao priliku spojiti tehničke vještine s prodajnim pristupom. Uloga je podrazumijevala suradnju s klijentima na definiranju projekata, odabiru tehnologija i alata, što je dodatno potaknulo moj interes. Shvatio sam da mi je zanimljiv cijeli taj koncept. U to vrijeme dobio sam priliku raditi kao contractor za strane klijente. Odlučio sam izaći iz komfor zone, dao otkaz u izvrsnoj tvrtki s odličnim kolegama kako bih se posvetio vlastitim ambicijama – ispričao je za ovaj mladi poduzetnik za Lider.

Dodao je i da je to bio uistinu izazovan korak jer ostaviti stabilnost iza sebe i upustiti se u nepoznato uistinu nije lako. Kako tvrdi, posebno zahtjevna bila je faza kreiranje vizualnog identiteta za BitHoot na kojem je radilo nekoliko stručnjaka za brendiranje.

– Ime BitHoot nastalo je kao spoj riječi ‘Bit‘, osnovne jedinice za količinu informacija u računarstvu, i ‘Hoot‘, zvuka sove, jer sova simbolizira mudrost. Zbog toga je sova logo firme čime smo stvorili prepoznatljiv identitet – objašnjava Stjepanek dodajući da je izazova bilo i s početnim financiranjem pa je morao uložiti vlastita sredstva u opremu i alate.

– Na konkurentnom IT tržištu pronalazak klijenata kao mladoj tvrtki predstavljao je dodatan izazov, s obzirom na visoku zasićenost tog sektora u posljednje dvije do tri godine. U tim uvjetima smo morali uspostaviti kontakte s prijašnjim zadovoljnim klijentima i osloniti se na preporuke. Kao ključno postignuće istaknuo bih uspješnu dugoročnu suradnju s jednim stalnim klijentom, kao i nove s kojima smo u procesu suradnje – govori Stjepanek koji u narednih pet godina planira daljnje zapošljavanje i proširenje baze klijenata.

– Dugoročno, cilj je razviti vlastiti proizvod i postati prepoznatljiv na tržištu kroz specijalizaciju u određenim sektorima – zaključuje osnivač BitHoota.

Tko se još sve našao na popisu 30 ispod 30 doznajte u tiskanom i digitalnom izdanju Lidera.

Članak je dostupan u tiskanom 
i digitalnom izdanju Lidera
01. prosinac 2024 16:00