Cijela priča počinje još daleke 2009. Dvije godine prije toga prodao sam svoje dionice HGspota i vrijeme trošio ispijajući kavice i radeći na nekim sitnim projektima...
Moram priznati da nakon prodaje nisam morao raditi više ništa, mogao sam se odmarati cijeli život, međutim, poduzetnički se crv ne da i kad jednom uđeš u te vode, ne možeš više stati. Kad znaš da možeš nešto stvoriti svojim radom što može koristiti zajednici, teško je prepustiti se ljenčarenju.
Promjena taktike
Te 2009. godine dobio sam poziv od prijatelja da mu pomognem napraviti najveći online dućan u regiji. Zanimljiv izazov, ali nedovoljno izazovan za mene. U mojoj glavi rodila se želja za izradom ne najvećeg online dućana u regiji nego najvećeg na svijetu. Na kraju krajeva, uvijek sam bio nezasitan u svojim ciljevima.
I tako te, sad već davne, 2009. počinje rad na prvom 3D online dućanu na svijetu. Nisam shvaćao u što se upuštam niti sam razumio tehničke probleme koji me čekaju, ali to je pravi poduzetnik. Skoči sa stijene bez padobrana pa u letu smišlja što će napraviti. Rad je trajao nekoliko godina, utrošeno je više od milijun eura, potpisani su ugovori s gotovo svim većim hrvatskim tvrtkama, dok u jednom trenutku nismo shvatili da je prvobitna ideja, trgovački centar, neostvariva. Toliko različitih tvrtki povezati u jedan informatički sustav? Neostvarivo. Nemojte ni pokušavati kad vam sljedeći put padne takva ideja na pamet.
Cijeli autorski članak Hrvoja Prpića možete pročitati u novom broju Lidera.