Projekt PIK Vrbovca „Manje je više“, zaslužio je svoje mjesto na listi 150 najkvalitetnijih primjera dobre prakse u Europi, koju putem online platforme Eat & Live well, promiču kompanije članice udruženja europskih proizvođača hrane i pića - FoodDrinkEurope. Cilj udruženja je, kroz praćenje trendova u prehrambenoj industriji, pridonijeti podizanju svijesti o pravilnoj prehrani i zdravom načinu života svakog pojedinca. Upravo ova online platforma stoga ističe najbolje europske prakse prikazujući kompanije koje same, svjesne zahtjeva tržišta, kreiraju proizvode koji zadovoljavaju zdravstvene potrebe potrošača, bez da ih na to prisiljavaju uredbe EU i nacionalni propisi.
Projektom „Manje je više“, PIK Vrbovec je među prvima u Europi, tržištu ponudio proizvode bez pojačivača okusa, bez umjetnih bojila, bez glutena i bez soje, čim je i zaslužio predstavljanje u kategoriji prehrambenih proizvoda i inovacija Udruge FoodDrinkEurope. Ovim je projektom obuhvaćeno više od 90 proizvoda iz cjelokupnog asortimana PIK mesnih prerađevina.
- Predstavljanje projekta “Manje je više“ kroz studiju slučaja na internacionalnoj razini, samo je još jedan dokaz da smo prateći i prepoznajući potrebe tržišta na kojem uspješno poslujemo već dugi niz godina, odabrali pravi put i za izvozna tržišta. U posljednjih nekoliko godina poslovanje PIK Vrbovca sve je više usmjereno na izvoz te je udio prodaje cjelokupnog asortimana na stranim tržištima u 2015. godini iznosio 15%. Osim na tržišta CEFTA-e, PIK Vrbovec svoje proizvode izvozi i u 15 zemalja EU. Ponosni smo stoga da su PIK-ova kvaliteta i inovativnost u proizvodnji, kako mesnih prerađevina tako i svježeg mesa, prepoznate i na stranim tržištima na kojima je u 2015. godini ostvaren značajan količinski rast prodaje, a trend rasta očekujemo i ovoj godini, rekao je Boris Cvetković, direktor izvoza PIK Vrbovca.
Podsjetimo i da je ove godine projekt „Manje je više“ proglašen najboljim projektom brige za potrošače pa je tako PIK Vrbovec postao nositelj još jedne prestižne nagrade - European Business Award (Europska poslovna nagrada) u kategoriji ‘Nagrada za orijentiranost na potrošače‘.