Zemlja se nije prestala okretati oko Sunca, nije se čak dogodio ni potres, iako je Kaufland Hrvatska danas održao konferenciju za medije. Po prvi put u 17 godina, otkako je Kaufland ušao u Hrvatsku!
Pomislili bismo da je u pozadini tog ‘ekscesa‘ objava neke uistinu senzacionalne vijesti, no ništa od toga. Službeni povod za ukazivanje Vladimira Tomka, predsjednika Uprave Kauflanda u Hrvatskoj, Philippa Maximiliana Sohlera, člana Uprave za nabavu i marketing, Gašpara Novaka, voditelja marketinga, i Marije Franić, voditeljice korporativnih komunikacija, bila je najava nove marketinške kampanje koja će se za koji dan početi vrtjeti na televiziji te najava početka ovogodišnjeg projekta pod nazivom ‘Škola Voća i Povrća‘, kroz koji od prošle godine Kaufland donira voće i povrće.
Vladimir Tomko, koji je na čelu Kauflanda Hrvatska u zadnjih godinu i pol, međutim, iskoristio je ova dva povoda kako bi pokazao da se Kaufland mijenja, kako je rekao, u više smjerova, pri čemu mu je važan i odnos s novinarima. Tomko, kojemu je tek 37 godina, je rođeni Slovak, koji je hrvatski jezik već uspio savladati gotovo u svim njegovim nijansama. Prije nego što je preuzeo upravljanje Kauflandom u Hrvatskoj, u Slovačkoj je radio u Lidlu.
I ostala četiri člana Uprave Kauflanda u Hrvatskoj su na tim pozicijama najviše godinu, godinu i pol. Osim Tomka, stranac je i Nijemac Sohler, koji je došao u Zagreb prije devet mjeseci, a ostala tri člana Uprave hrvatski su kadrovi.
Tomko ovaj put nije želio iznositi nikakve podatke o poslovanju Kauflanda u prošloj godini. Po javno dostupnim podacima ta je kompanije u 2016. godini imala prihod blizu 3,4 milijarde kuna. Jedino što smo od novijih poslovnih informacija doznali jest da je u zadnjih godinu dana Kaufland preuredio 25 od 39 svojih trgovina u Hrvatskoj.
A što se tiče projekta ‘Škola Voća i Povrća‘, Kaufland ga je pokrenuo prošle godine i u njega uključio 24 škole kojima je u ovoj školskoj godini donirao oko 90 tona svježeg voća i povrća. Za koji dan kreće natječaj za novu školsku godinu, u kojoj je namjera da se podijeli 150 tona svježeg voća i povrća, i to u 39 škola, odnosno po jednoj na svaku Kauflandovu trgovinu.