Iako se Liderova konferencija Marketing and Sales by Numbers prvi put održala 2013. godine pa se iz današnje perspektive ta godina čini daleka jer se svašta od tada promijenilo, Bojana Božanić Ivanović, direktorica Lidera, u uvodu devetog izdanja konferencije koja se održava danas u zagrebačkom Mozaik event centru razuvjerila je po tom pitanju brojne okupljene marketinške i prodajne stručnjake.
– Gledajući teme o kojima smo pričali 2013., pričali smo o društvenim mrežama, koliko su važni podaci, kako doći do potrošača, novim kanalima... Naravno da tada nismo mogli niti zamisliti da će doći TikTok na kojemu ćemo se oglašavati, u međuvremenu su stasale i nove generacije potrošača sa svojim specifičnostima, ali suština priče ostala je ista. Naš posao ima svoju poantu – kako doći do novog kupca i kako zadržati postojećeg. Prepoznati potrebu i želju – to su stvari koje nas zanimaju. Mnogo bi se ljudi u dvorani sjetilo osnova marketinga i da bez njega nema ničega, da profit poduzeću mogu donijeti samo odjeli marketinga i prodaje, jer ako nema tržišta, ni druge funkcije neće postojati. Naravno da se kolege iz drugih odjela s time ne bi složili, ali zato želim da vi danas uživate u momentu da su marketing i prodaja alfa i omega cijele priče – naglasila je Božanić Ivanović u svom pozdravnom govoru.
Konferencija Marketing and Sales by Numbers vodećim marketinškim i prodajnim profesionalcima približava provjerene načine za efikasan marketing koji se temelje na podacima i brojkama, a odgovara i na pitanje svih pitanja – kako povećati prodaju?
U nastavku ove već tradicionalne Liderove konferencije očekuje nas niz zanimljivih predavanja i panel-rasprava o temama poput generacije Z i pozornosti, komunikaciji koja prodaje, konverzija i reputacija, nadolazećeg oglašavanja na TikToku i trendovima umjetne inteligencije za jačanje brendova.