Među mnogim prepoznatljivim imenima gospodarskog i političkog života zemlje koja će naći svoje mjesto na ovogodišnjem Liderovom Danu velikih planova, bit će i ono Lade Tedeschi Fiorio. U posljednjih dvanaest godina ovaj poslovni skup postao je zaštitni znak Liderovih konferencija, okupivši oko 4300 sudionika i dvjesto govornika, mahom predvodnika različitih industrija te čelnih ljudi iz političkog i javnog života. Konferencija koja se održava 29.rujna na Zagrebačkom velesajmu stekla je status nezaobilaznog političko-gospodarskog eventa, a ove će godine obuhvatiti ključne teme kao što su globalni trendovi, očekivanja od sljedeće godine u regiji, monetarno-kreditna politika u 2022. i uvođenje eura, fiskalna politika i učinci na potrošnju, privlačenje investicija i poticanje izvoza te prognoze za 2022. Članica Uprave Atlantic Grupe za Lider je ocijenila poslovanje kompanije u prošloj godini, iznijela očekivanja od ove i sljedeće te komentirala gorući problem dobavnih lanaca.
Prvi val je utjecao na rezultat Grupe, objašnjava, ali ne značajno, budući da kompanija posluje u industriji hrane i pića koja nije toliko bila pogođena krizom koliko su to bile mnoge druge industrije. 'Ono što smo izgubili na jednoj strani, primjerice u HoReCa kanalu zbog nužnih pandemijskih mjera, ili u impulsnoj kupnji, nadoknadili smo drugdje, u povećanoj konzumaciji kod kuće. Stabilna financijska pozicija, pravovremeno optimiranje poslovnih procesa i kvalitetno strateško upravljanje omogućili su nam da održimo kontinuitet poslovanja i sigurnost radnih mjesta, aktivno se uključimo u pomoć zajednici u borbi protiv koronavirusa i poboljšamo profitabilnost uz minimalne negativne posljedice na razinu prihoda u 2020. godini', poručuje Tedeschi Fiorio.
Kao i za praktički kompletnu ekonomiju, tako je ova godina Atlantic Grupi donijela rast prihoda i profitabilnosti. U prvom dijelu godine zabilježen je rast prihoda od 9,7 posto u usporedbi s godinom ranije, kao i rast EBITDA-e od 6,7 posto bez jednokratnih stavki. 'Rasli smo u svim poslovnim i distribucijskim područjima, što je u odnosu na isti period lani posljedica i bolje epidemiološke situacije na svim tržištima te popuštanja mjera za suzbijanje pandemije. Osobito smo ponosni na činjenicu da smo, unatoč svim izazovima, ostvarili organski rast prodaje od gotovo devet posto u odnosu na prvo polugodište 2019. - godine u kojoj smo imali povijesno najviše prihode. Zabilježili smo također novu najvišu cijenu dionice te smo isplatili i povijesno najvišu dividendu', objašnjava Tedeschi Fiorio i dodaje kako će nadolazeće razdoblje biti epidemiološki izazovno, ali i da prioriteti kompanije ostaju nepromijenjeni: zdravlje i sigurnost naših djelatnika, osiguranje nesmetanog nastavka proizvodnje i kontinuirana opskrba naših kupaca i potrošača te društvena odgovornost u najširem smislu.
Koliko god izazovan bio, protekli period nije spriječio Atlantic Grupu u lansiranju dva potpuno nova brenda, čokoladu Jimmy Fantastic i niz proizvoda baziranih na zobi objedinjenih pod brendom Boom Box. Novi su proizvodi dostupni u Hrvatskoj i Sloveniji i bilježe izvrsne prodajne rezultate uz jednako obećavajuću perspektivu, tvrdi Tedeschi Fiorio. Očekivano, u kompaniji planiraju širenje na nova tržišta, ali i nove investicije. 'S obzirom na odličan razvoj poslovanja i planove rasta u kategoriji delikatesnih namaza, u ožujku smo započeli i ulaganje u izgradnju nove tvornice proizvoda pod robnom markom Argeta na području općine Kneginec u okolici Varaždina. Investicija ukupne vrijednosti od preko 50 milijuna eura odvijat će se u nekoliko faza, a realizacijom svih faza projekta planirano je otvaranje i do 150 novih radnih mjesta. U srpnju smo pak s tvrtkom Barry Callebaut, vodećim svjetskim proizvođačem visokokvalitetnih proizvoda od čokolade i kakaa, sklopili ugovor o suradnji, koja će unaprijediti proizvodnju Atlanticovog portfelja u asortimanu čokolada te potvrditi naše usmjerenje na daljnji razvoj glavnih brendova u ključnim kategorijama', precizira planove Tedeschi Fiori. Na kraju, poručuje kako ni Atlantic Grupa nije izolirana od izazova u svom okruženju, uključujući logističke probleme i rast cijena sirovina i usluga, ali da s njima izlazi dobro na kraju, zbog čega nije ni na koji način ugrožena.
Ne propustite priliku za druženje s najuspješnijim poduzetnicima, prijavite se na vrijeme za sudjelovanje na 13. Danu velikih planova koji se održava 29. rujna u Velikoj kongresnoj dvorani Zagrebačkog velesajma. Više informacija možete pronaći na poveznici.