Politika cijena je jedan od deset modula na Liderovoj online akademiji o prodaji, koja se održava od 19. svibnja do 23. lipnja na Zoom platformi. Akademija okuplja iskusne predavače koji na interaktivnim online radionicama obrađuju razne aspekte prodajnog procesa. Modul 'Politika cijena' održava se 16. lipnja, a vodi ga Jana Blažević Marčelja, poslovna je savjetnica i predavačica te certificirani Pricing Professional pri Professional Pricing Society – vodećoj svjetskoj udruzi posvećenoj strateškom pristupu određivanju cijena.
Cijena kao jedan od četiri elementa marketinškog miksa ima veliki utjecaj na profitabilnost poduzeća jer je ona jedina izvor prihoda i odluka o njenoj razini uvelike ovisi o potražnji, troškovima, konkurenciji i percepciji vrijednosti proizvoda. Seminar odgovara na problem određivanja 'prave cijene', suočavanje kod zahtjeva za odstupanjem od cijena, ali i izazove komuniciranja odnosa vrijednosti i cijene proizvoda ili usluge. Na edukaciji ćete saznati od kuda krenuti kod određivanja cijena, zašto su bitne politike cijena, zašto je važna komunikacija cijena te kakav je njen utjecaj na kreiranje cjenovnog imidža.
Modul 'Politika cijena' vodi Jana Blažević Marčelja, mag. oec., zamjenica je direktora i voditeljica edukacijskog centra Step Ri znanstveno-tehnologijskog parka Sveučilišta u Rijeci.
Diplomirala je na Ekonomskom fakultetu u Rijeci te se stručno usavršavala u Beču, nakon čega je vodila niz nacionalnih i međunarodnih razvojnih projekata. Ima dugogodišnje iskustvo na području edukacije, razvoja novih proizvoda i tehnoloških rješenja te unapređenja poslovnih procesa. Posljednjih nekoliko godina kreirala je i održala niz seminara o određivanju cijena.
Više o Lider online akademiji 'Kako povećati prodaju' i o modulu 'Politika cijena' možete naći na Liderovom webu.