U današnje je vrijeme nikada jednostavnije, ali istodobno i nikada teže doći do kupaca. Zašto nikada jednostavnije? Zbog toga što s malim ulaganjima možete doći do velikih prihoda, pa čak i globalnog rasta i prepoznatljivosti. S druge strane, to je danas dostupno svima i konkurencija je jača nego ikada, a i Internet se mijenja velikom brzinom. Ono što je jučer bilo normalno, danas možda više ne postoji. Svakodnevno se pojavljuju nove i utjecajnije društvene mreže koje moramo proučavati i koristiti – ma koliko god one 'suludo' izgledale.
Upravo radi toga, iznimno je važno educirati se i prolaziti primjere iz prakse. Vidjeti kako sve funkcionira u Hrvatskoj, Europi, ali i SAD-u te izvući najbolje od najboljeg. Poslovni tjednik Lider odlučio je organizirati online edukaciju Kako do novih kupaca – online alati za rast prodaje u 6 modula: 20.,22.,27. i 29. listopada te 3. i 5. studenoga. Edukacija se održava online, putem Zoom platforme.
Kreirat ćemo i Facebook grupu u kojoj ćemo vam davati maksimalnu podršku i odgovarati na sva vaša pitanja. I ne, ova edukacija nije namijenjena samo B2C sektoru, već i B2B sektoru – čije ćemo primjere isto obraditi i na predavanjima.
Predavanja mogu poslušati poduzetnici, obrtnici, ali i menadžeri, članovi prodaje te svi oni koji se vide u digitalnom marketingu u budućnosti.
Kroz 6 modula dat ćemo odgovore na pitanja:
- Kako (besplatno) istražiti tržište koristeći online alate? (Google trends, Google search, Keywords, Ankete i upitnici…)
- Kako kreirati sadržaj za svoju digitalnu kampanju? (Canva, Mailchimp…)
- Kako kreirati Facebook / Instagram / Midas oglase?
- Kako skupiti bazu potencijalnih kupaca i gdje je tu analitika? (Kreiranje eBooka, webinara itd.)
- Kako odrediti digitalnu strategiju svoje tvrtke / obrta?
- Q&A – Odgovaramo vam konkretno! (ovom posljednjem modulu pristup imate ako kupite 3+ modula).
Edukaciju vode stručnjaci za digitalni marketing Marijan Palić, voditelj marketinga u AGENCY04 I Mato Rajić, vlasnik Rajić Consultinga.
Marijan Palić autor je hit-knjige „Atomski marketing“. Uz knjige piše blog i vodi podcast „Atomski marketing“. Vodio je marketing u COTRUGLI Business Schoolu, vodećoj poslovnoj školi u jugoistočnoj Europi. S timom Overtime osvajač je nagrade za najbolji medijski projekt ‒ vođenje digitalne komunikacije tijekom Svjetskoga rukometnog prvenstva u Kataru. Suautor je prve knjige o Snapchatu u sportu. Predaje na Poslovnom učilištu Experta na programu Specijalist za digitalni marketing i društvene mreže.
Mato Rajić radio je u medijskoj kući Styria kao upravitelj digitalnih proizvoda (digital product manager), na redizajnu portala te pokretanju niza digitalnih medijskih kanala. Kao voditelj proizvoda (product manager) radi na prodaji i marketingu online igara u Hrvatskoj lutriji. Profilirao se kao stručnjak za PR, digitalne komunikacije i online marketing. Nakon agencijskog iskustva u Grizli komunikacijama postaje samostalni PR i marketinški konzultant specijaliziran za sport, kulturu, politiku, zdravstvo, medije, financijski sektor i nevladine organizacije. Suautor je knjige „Atomski marketing“.
Više o Liderovoj edukaciji Kako do novih kupaca te cijeni kotizacija možete naći na Lider Events stranici.