
Održan je još jedan Marketing u praksi koji je okupio petu generaciju polaznika te edukacije. Cilj ove trodnevne edukacije bio je polaznicima pružiti znanje o svim najrazvijenijim tehnikama i alatima za digitalno poslovanje i oglašavanje. Svi polaznici su naučili osmisliti strategiju svoje tvrtke i primijeniti ju na društvenim mrežama te na drugim kanalima digitalnog marketinga.
Tu prije svega govorimo o radu Facebooku, Instagramu, LinkedInu, Twitteru MailChimpu i Googleu, ali i raznim besplatnim alatima koji će vam pomoći u kreiranju sadržaja. Dva dana su predavanja bila online dok je treći dan predavanje bilo uživo gdje su polaznici prolazili kroz konkretne zadatke.
‘Marketing u praksi‘ rasprodan je čak 14 dana prije samog početka, a upravo zbog toga, ali i zbog činjenice da imamo pet generacija polaznika koje su završile program, ove smo godine odlučili nastaviti i s posebnim programom – Masterclass: Marketing u praksi kojeg će održati dosad dobro poznati predavači: Marijan Palić i Mato Rajić.
Ključ uspjeha je biti ispred konkurencije, a upravo će vam ovaj inovativno osmišljeni Masterclass dati i veliku prednost u odnosu na konkurenciju. Treba naglasiti i kako će interaktivni elementi edukacije (kao što su radionice, Q&A sesije, grupne diskusije) doprinijeti dubljem razumijevanju i praktičnoj primjeni naučenog.
Masterclass je namijenjen za svih pet generacije polaznika programa Marketing u praksi koji žele nadograditi stečeno znanje. Uz prethodne generacije polaznika, Masterclass je namijenjen i svima koji misle da već imaju temelje u digitalnom marketingu koje žele unaprijediti..
Broj mjesta je ograničen kako bi se kvaliteta edukacije poboljšala i kako bi se predavači mogli posvetiti u potpunosti polaznicima.
Prijavite se sada i osigurajte svoje mjesto na Masterclassu: Marketing u praksi, gdje ćete ovladati najnovijim trendovima i alatima u digitalnom marketingu koji će transformirati vaš pristup i rezultate. Podsjećamo da je broj mjesta ograničen, a prethodna se edukacija rasprodala 14 dana prije početka!