Infiniti je stekao svjetsku slavu zbog nesvakidašnjeg prepoznatljivog dizajna svojih modela. U prvom redu to je bila verzija FX za kojom je u jednom trenu nastala prava pomama, čak i u Hrvatskoj gdje u vrijeme pojavljivanja nije bilo službenog zastupnika te su se vozila pojedinačno dovozila.
U međuvremenu Infiniti je ‘dobio papire‘ u našoj zemlji, ali, nažalost, prema prodajnim rezultatima, još se nije uspio ni približiti njemačkom svetom trojcu Audiju, BMW-u i Mercedesu. Možda se učini određeni korak u tom smjeru s novim modelom QX30. Riječ je o vozilu koje je nastalo na bazi kompaktnog modela Q30, odnosno riječ je o SUV izvedenici istog automobila. Automobil je kao koncept predstavljen ove godine na Ženevskom salonu, a službena premijera serijske izvedbe održana je na aktualnom salonu u Los Angelesu. Doista su dizajneri iz Infinitija opet napravili posao za svaku pohvalu. Riječ je o avangardnom izgledu koji osvaja na prvu.
Posudbe od Mercedesa Zanimljivo je da se kao glavni konkurent spominje Mercedesov model GLA. Međutim, iako su konkurenti u mnogočemu, ova dva vozila imaju i zajedničke elemente jer je Infiniti od njemačkog proizvođača posudio platformu, pokoji motor i pogon. Ukratko gotovo sve tehničke elemente, samo je, naravno, izgled potpuno drugačiji. Budući da je automobil svoju serijsku premijeru imao u SAD-u, jasno je da će upravo američko tlo biti i najvažnije tržište za QX30. Da biste prodali automobil s druge strane Atlantika, u njega treba staviti i benzinsko srce. A riječ je o 1,6-litrenom turbomotoru koji razvija 122 i 156 konja, a za one najzahtjevnije ili sportski orijentirane vozače tu je i dvolitreni turbomotor snage 211 konja.
Neće biti jeftin U Hrvatskoj će svakako biti zanimljivije dizelske izvedbe, od kojih se slabija koristi dobro poznatim Renaultovim motorom koji razvija najveću snagu od 109 konja, a jača izvedba ima Mercedesov 2,2-litreni motor od 170 konja. Prema željama kupaca, vozilo može imati prednji ili pogon na sva četiri kotača. Cijena još nije poznata jer će QX30 na tržište doći sredinom 2016. Vjerojatno kao i ostali Infinitijevi modeli neće biti baš jeftin i to je vjerojatno najveća zapreka za taj automobil na našem tržištu. Jer da bi se porazilo njemačku konkurenciju, ipak treba biti rang niže kada je riječ o cijeni, naše tržište druga pravila jednostavno još ne prihvaća.