Kako planirati poslovanje u doba potpune neizvjesnosti tema je broja novog Lidera. Pandemija. Inflacija. Rat. Nestašice. Pa ti sad napravi poslovni plan koji će držati vodu barem do kraja ovoga kvartala! No izbora nema – planirati se mora. Kako? Zapravo, vrlo slično kao i u mirnijim vremenima, ali uz uzimanje u obzir da se planovi moraju neprestano revidirati i prilagođavati novim okolnostima. Ukratko, važno je češće i detaljnije računati i analizirati te se brže mijenjati. O planiranju u doba neizvjesnosti piše Željka Laslavić.
Stari kontinent je jednu histeriju glatko zamijenio drugom i nastavio niz problematičnih obrazaca ponašanja usvojenih tijekom protekle dvije godine, među njima i olako razmatranje suspendiranja takozvanog jedinstvenog europskog tržišta po potrebi. Pokazuje se kako nacionalni interesi nepodnošljivom lakoćom derogiraju solidarnost, zajedništvo i europsku pravnu stečevinu. O (Ne)jedinstvenom europskom tržištu piše Vanja Figenwald.
U novom broju očekuju vas i dva velika intervjua. Vera Čubranić Bocak, članica Uprave BAT-a za ljudske resurse za južnu Europu sjela je nasuprot naše novinarke Gordane Gelenčer, dok su Goran Litvan i Goran Gazdek razgovarali s Ivanom Ergovićem, većinskim vlasnikom i predsjednikom Uprave Nexe Grupe.
Tu je i nastavak poslovne scene s Ličko-senjskom županijom, kao i poduzetnička priča o tvrtki iz Pazina koja je svojim svjetiljkama označila staze u cijelom kompleksu izložbe 'EXPO' u Dubaiju.
Uz novi broj stiže i poseban prilog Autotrend koji donosi sve novosti i predviđanja vezana za autoindustriju u ovoj godini te veliki prilog Stupovi hrvatskoga gospodarstva koji stiže na čak 68 stranica.