Lider trend
StoryEditor

Toyota Aygo 1.0 VVT-i x.cite - Blizanka s jasnim identitetom

15. Studeni 2014.
Piše:
lider.media

Toyota Aygo tehničke elemente dijeli s Peugeotom 107 i Citroënom C1. Međutim, s novom generacijom, predstavljenom ove godine, dogodio se jasan dizajnerski pomak među trima vozilima.

Toyota se odlučila za pomalo futuristički izgled u kojem u raznim dizajnerskim elementima dominira slovo X na prednjoj maski. Novi Aygo vrlo je atraktivan, čemu svakako pridonosi dojmljiva narančasta boja testiranog modela. To je, inače, karakteristična boja verzije x.cite.

Odlična serijska oprema

Aygo ima četvera vrata, svakako vrlo praktična u gradskoj uporabi. Mnogo je lakše ući na stražnja sjedala, ali i odložiti eventualne stvari koje imate u ruci. Zamjerka se odnosi na stražnje prozore koji se ne spuštaju, nego samo otvaraju na leptir. Ugodno iznenađenje svakako je serijska oprema tog modela koja se može uspoređivati i s većim automobilima. U je prvom planu ekran osjetljiv na dodir od čak sedam inča kroz koji se može prikazivati i slika stražnje kamere. Da, iako imao samo 3,45 metara, Aygo ima odličnu, uvijek korisnu stražnju kameru. Testno vozilo opremljeno je i klimatizacijskim uređajem (koja pojede dio snage motora kad je uključen), putnim računalom, električnim paketom. Zapravo, ništa ne nedostaje, a sve je upakirano u vrlo zgodan komplet.

Gradski šik

Ispod prednjega poklopca dobro je poznati trocilindrični motor koji razvija najveću snagu od 69 konja. Poput svakog trocilindraša, i ovaj ima karakteristični zvuk ‘mlinca za kavu‘ i treba ga vrtjeti ako želite izvući najviše iz njega. Tada i razina buke znatno raste u unutarnjem prostoru. Međutim, Aygo je ponajprije gradski automobil, a za grad ima snage koliko treba. Od nula do 100 km/h vozilu trebaju 14,2 sekunde i razvija najveću brzinu od okruglih 160 km/h. Snagu opet treba snagu staviti u kontekst namjene vozila, a to su gradske prometnice i tek povremeni izleti na autocestu. Potrošnja je i u gradu manja od šest litara, što je dobar rezultat. Mjenjač očekivano ima pet stupnjeva prijenosa, malo duži hod, ali precizan je i ugodan u rukovanju. Upravljač je direktan.

Sa svim davanjima i nabrojenom serijskom opremom Toyota Aygo x.cite stoji 82.450 kuna. Aygo je postao gradski šik, dobro opremljeni automobil.

15. svibanj 2024 03:57