Nakon uspješno odrađenih kampanja na području grada Zagreba, mlada, ambiciozna ekipa tvrtke Flaster, odlučila je svoje poslovanje proširiti i na inozemstvo. Tako svoje usluge OOH (Out-of-Home) pokretnog oglašavanja pokreću u Češkoj, prvoj stranoj državi u kojoj je Flaster prepoznat kao kvalitetan i vrijedan alat za oglašavanje. Iako još nisu poznata imena prvih čeških klijenata, prve kampanje očekuju izlazak na ulice Praga već krajem siječnja.
Flaster timu se nedavno pridružio i vrhunski stručnjak iz sektora razvoja poslovanja i otvaranja novih tržišta koji će osim Češke, voditi i tržište Slovačke na kojem se također očekuju prve poslovne suradnje početkom iduće godine.
Češku i Slovačku smo prepoznali kao interesantne države u kojima se u zadnje vrijeme dogodila regulacija klasičnih OOH površina gdje Flaster svojim pristupom oglašavanju može iskoristiti navedene događaje - rekao nam je Flasterov suosnivač Filip Carić.
Još jedna država na koju Flaster planira plasirati svoju kreativu jest Slovenija. Ona se nametnula kao logičan, prirodan slijed, budući da su klijenti koji vode hrvatsko tržište, nerijetko u nadležnosti i za slovensko.- Ono što se pokazalo izrazito zanimljivo mnogim dosadašnjim korisnicima Flaster usluga, je mogućnost zrcaljenja oglasa i kampanja na vrlo lak i jednostavan način na druga tržišta. To je također bio jedan od poticaja na inozemno širenje - kazao je Luka Glavaš, suosnivač Flaster tvrtke.
Inovativan OOH pristup oglašavanja
Da podsjetimo, Flaster platforma povezuje brendove koji koriste mjerljivo vanjsko pokretno oglašavanje, i rideshare vozila koja su svakodnevno na užurbanim gradskim lokacijama. Vozilima upravljaju vozači koji su svakodnevno na užurbanim lokacijama u gradu, a žele dodatno zaraditi.
Tijekom svake vožnje, aplikacija Flaster prikuplja detaljne podatke o vozilima i analizira rezultate OOH reklama. Detaljna analitika pokazuje podatke kao što su broj impresija, prijeđeni kilometri, demografija publike, termalne mape i druge važne parametre. Nakon odrađenog offline, fizičkog marketinga, provodi se ciljani remarketing na digitalnim platformama koji je usmjeren na osobe koje su bile u doticaju s Flaster vozilima.Zbog jedinstvenog spoja pokretnog, fizičkog, kreativnog karaktera s onim online, digitalnim, svaka Flaster kampanja pruža znatno veći visibility od bilo kojeg drugog oblika marketinga. Ona pruža fizičko i virtualno oglašavanje, pri čemu su oba segmenta posebno osmišljena i razrađena. Fizička komponenta je pokretna, odnosno pojavljuje se na ciljanim lokacijama na kojima će postići najveću vidljivost kampanje. Dok je ova virtualna, tj. digitalna fokusirana na publiku koja je prethodno bila u fizičkom kontaktu s kampanjom. Samim time, doseg publike koja će angažirano vidjeti oglas je pokrivena na gotovo svim mogućim marketinškim razinama.
Planovi za budućnost i provedba
Ono što nas sada čeka je finaliziranje Flaster 2.0 platforme, zatim pozicioniranje na domicilnom i na tržištu Slovenije, Slovačke i Češke. Potom slijedi aktivna priprema tvrtke za ekspanziju i otvaranje ureda u novim zanimljivim državama Europe - objašnjavaju Luka i Filip.
Zbog svoje skalabilnosti, ideja o Flaster platformi od samih je početaka bila bazirana na brzoj i jeftinoj ekspanziji. Za tako osmišljen pristup, Flaster koristi lokalne dobavljače uz minimalne fiksne troškove. Ovako dizajniran poslovni model, omogućuje ovom startup-u da s manjim rizikom ulazi u otvaranja novih tržišta.Franck, HEP, Philips, Xiaomi, Kenwood, Revlon, SC Johnson, samo su neka od imena za koje je Flaster odradio uspješne kampanje na domaćem tržištu, a uskoro ćemo saznati i koja će biti prva imena na ulicama Praga, Bratislave i Ljubljane.