Velomobili, još zvani i biciklistički automobili i HPV-ovi, vozila koja neki vide kao prijevozna sredstva budućnosti jer ih pokreće snaga ljudskih mišića i ne onečišćuju okoliš, uskoro će dobiti novog i možda dosad najimpresivnijeg člana – Kinner Car – barem ako je suditi prema elegantnu dizajnu toga modela.
Početkom godine počela je i proizvodnja prvih šest Kinnera, a do novih bi vlasnika trebali stići u travnju. Njihov proizvođač Ari Jukka Luomaranta, Finac poznat kao proizvođač gitara i restaurator klasičnih vozila, kaže da je njegovo vozilo još u fazi prototipa, no vjeruje da je stvorio tržišni hit kakav još nije nastao ni u jednoj garaži.
Njegov velomobil, naravno, ima pedale, ali i integrirani sportski sat, navigaciju, protuprovalni sustav, a u dodatnoj opremi i vjetrobrane, retrovizore, žmigavce i svjetla. Međuosovinski mu je razmak 220 centimetara, širok je 100 centimetra, ukupna dužina vozila iznosi 285 centimetra te komotno prevozi i suputnika. Lagan je, kaže, i ne treba se previše mučiti da bi ga se vozilo. Onima kojima se ne da pedalirati punom snagom, pomagat će i električni sustav koji podržava brzine do 25 km/h. Oni koji žele voziti brže od toga, morat će ipak upregnuti mišiće.
Kinner je registriran kao bicikl, zbog čega za vožnju nije potrebna vozačka dozvola, a kamoli briga o tome koliko danas stoji litra benzina ili dizela.