Nakon što je Narodni radio na posljednjem izdanju Weekend Media Festivala osvojio prestižnu hrvatsku digitalnu nagradu Somoborac, a usto na 2019 Effective Digital Marketing Awards i nagradu za Most Effective User-generated Content Campaign, Rakuten Viber se dodatno potvrdio kao komunikacijski kanal bez kojeg je jednostavno nemoguće napraviti kvalitetan digitalni mix za 2020. U članku ćemo pojasniti Viberove glavne benefite za brendove, koji se temelje na usluzi poslovnih poruka, vrlo inovativnom načinu na koji brendovi mogu izravno komunicirati s postojećim kupcima i potencijalnim ciljnim skupinama.
Za početak, što su poslovne poruke?
Poslovne poruke su idealan način za direktno obraćanje kupcima, ravno s ekrana na njihovom dlanu. Zamislite SMS poruke, pa im dodajte sve one cool stvari bez kojih ne možete zamisliti digitalnu komunikaciju 21. stoljeća – logo, verifikacijsku ikonu, fotografije, GIF-ove, emojije, interaktivne gumbe, QR kodove, deeplinkove i mnogo više. Kad sve spojite, dobijete Viber poslovne poruke!
Opcije za personalizaciju su brojne, a vizualni stil i ton komunikacije mogu se u potpunosti prilagoditi vašem brendu i aktualnoj kampanji. Poslovne poruke možete slati jednosmjernim ili dvosmjernim kanalom, putem kojeg primatelj može i odgovoriti na primljenu poruku, što omogućuje kvalitetniju razinu interakcije.
Ako ste nesigurni oko primjene GDPR-a, ne brinite – Viber vam čuva leđa ekstremnom razinom zaštite korisničkih podataka i potpunom kontrolom privatnosti. Razina sigurnosti koju platforma nudi čini je jedinstvenom na tržištu na kojem je svaki pojedini set podataka na prodaju. Za sve - od dostavnih službi do financijskih institucija ili čak pružatelja telekomunikacijskih usluga - poslovne poruke predstavljaju direktan marketinški kanal nove generacije i to uz vrlo pristupačnu cijenu.
RAZLOG #1 Poslovne poruke su idealne za generiranje leadova
Evolucija područja digitalnog marketinga u posljednjih je nekoliko godina rezultirala novim i maštovitim načinima na koje brendovi komuniciraju s potencijalnim kupcima i generiraju nove leadove. Jedan od tih načina je i slanje poslovnih poruka putem instant messaging aplikacija.
Ovo je tržište još uvijek relativno nezasićeno i do korisnika se dolazi prilično lako, što znači da su postotak otvaranja takvih poruka i broj potencijalnih konverzija vrlo visoki. Iako se poslovne poruke čine kao jednostavna strategija za poticanje interakcije s kupcima – važno je upoznati i par dokazanih tips & tricks tehnika kojima vam Viber može pomoći pronaći nove leadove za vaše poslovanje, i to bez spamanja korisnika.
Izravan i prilagodljiv kanal za komunikaciju, pomoću kojeg korisnike od vas dijeli samo jedan klik, jedan je od najmoćnijih alata kojeg bilo koji marketinški stručnjak može zamisliti, a da istovremeno ukupni budžet za marketinške aktivnosti drži unutar prihvatljivih okvira.
RAZLOG #2 Poslovne poruke podižu engagement kupaca
Posljednjih godina, messaging aplikacije značajno su izmijenile način na koji kupci komuniciraju međusobno, ali i način na koji bi sami brendovi trebali komunicirati s njima. Promjenu su inicirale društvene mreže, no messaging aplikacije su je zaokružile i kupci više nimalo nisu zainteresirani za bombardiranje reklamama svisoka kao što je to bila praksa u vrijeme tradicionalnih ATL oglasa – žele da se brendovi spuste sa svog trona i razgovaraju s njima na način koji je praktičan i prihvatljiv njima.
Poslovne poruke savršen su pristup jer kad ih usporedimo s tradicionalnim digitalnim alatima za kontaktiranje baza kupaca (email, newsletter, SMS, itd.) vidimo da je postotak otvaranja Viberovih poslovnih poruka preko 10 puta viši. Dodajte tome smislen sadržaj i brojke zaista govore za sebe i to kroz značajno povećanje prosječnog CTR-a i prometa na druge kanale.
RAZLOG #3 Poslovne poruke su korisnička podrška na steroidima
Osim što su idealan način za vrlo osobnu komunikaciju s kupcima, poslovne poruke su i odlična opcija za pružanje korisničke podrške u obliku koji je najpogodniji za kupca. Ovakva je korisnička podrška pouzdanija i atraktivnija od SMS-a, već se nalazi na platformi koju kupci svojevoljno koriste i možete je detaljno personalizirati ne samo poslovnim porukama već i chatbotovima – što rasterećuje vaše zaposlenike i istovremeno stvara zadovoljne kupce.
Vjernost kupca izuzetna je vrijednost, a jednostavna i učinkovita korisnička podrška bez stresa za obje strane jedan je od najboljih načina kako tu vjernost zaslužiti i održati. Brendovi plaćaju samo za isporučene poruke, dok istovremeno mogu pratiti, nadgledati i prilagođavati kako poruke tako i mogućnost interakcije s korisnikom.
Uz poslovne poruke, tvrtke svoju interakciju s korisnicima mogu evoluirati dalje od razine SMS-a i kupcima se obratiti osobno, motivirati ih pružanjem veće vrijednosti usluge i potaknuti ih na veću aktivnost – sve to unutar nativnog i brand-safe okruženja.