Tvrtke i tržišta
StoryEditor

(30 ispod 30) Tadija Malić: Iskustvom koje smo stekli u radu s globalnim kompanijama želimo pomoći regionalnim tvrtkama

16. Prosinac 2024.
Tadija Malić
U tvrtki Cyber64 shvatili su da kao mala hrvatska tvrtka moraju biti značajno bolji od lokalnih agencija da bi uopće bili uzeti u obzir za suradnju na projektima

Osnivač Cyber64-a Tadija Malić tijekom studenskih je dana obožavao sudjelovati na programerskim natjecanjima. Fakultet je obično pokrivao troškove putovanja, a osim što bi se zabavili i posjetili nova mjesta, često su osvajali i nagrade.

– Iskustvo stečeno u tom razdoblju potaknulo je moju strast za rješavanjem neučinkovitosti; što je problem bio složeniji, to je moja motivacija za pronalaženje kreativnog rješenja bila veća – govori Malić koji je Cyber64 osnovao na nagovor američkog klijenta s kojim je radio kao freelancer kao i zbog potencijala koje u ovoj okolini analitični ljudi imaju.  

Cyber64 okuplja one koji vole rastaviti problem na najsitnije detalje, koji traže dokaze u podacima i koji često pitaju ‘zašto‘ i to u svrhu rješavanja neefikasnosti, kaže Malić dodajući da koriste iskustvo kako bi učinkovito riješili najkompleksnije izazove klijenata, posebno u području optimizacije, modernizacije i racionalizacije.

– Cilj mi je bio stvoriti digitalnu agenciju koja nudi proizvode i usluge direktno iz Hrvatske najvećim svjetskim tvrtkama zadržavajući donošenje odluka unutar Hrvatske – navodi Malić dodajući da, iako surađuju s brojnim klijentima koji su globalni lideri u svojim sektorima, najveći mu je uspjeh što tvrtku od osnutka prije četiri godine nije napustio niti jedan zaposlenik.

– Svjesni smo koliko je izazovno zadržati talente u svijetu digitalnih agencija, a naši klijenti cijene stabilnost i kontinuitet timova koji rade s njima – tvrdi Malić čiji je najveći izazov bio osvajanje projekata na globalnom tržištu.

Kako kaže, shvatili su da kao mala hrvatska tvrtka moraju biti značajno bolji od lokalnih agencija da bi uopće bili uzeti u obzir za suradnju na projektima.

– Tražili smo inovativne načine kako se istaknuti. Najčešći odlučujući faktor je bila naša analitička i tehnička stručnost, koja nam je omogućavala ulazak na manja vrata, nakon čega smo kroz predanost vrlo brzo osvajali povjerenje klijenata koji nikada prije nisu čuli za nas, što je vodilo do značajnijih prilika – kaže Malić navodeći kao dobar primjer američki projekt sa svjetskim liderom u području proizvodnje i prodaje CNC strojeva gdje su započeli rad na manjem projektu integracije naprednog sustava pretraživanja strojeva i alata baziranom na strojnom učenju.

Na temelju rezultata tog projekta pozvali su ih da im pomognu s razvojem cjelokupnog modernog ekosustava uključujući composable e-commerce, CMS, DAM, integraciju s ERP-om i dizajn sučelja. Trenutno im, kaže, razvijaju program vjernosti.

Malić napominje da IT sektor i dalje predvodi u području inovacija, a inovacije pokreću ekonomiju. Budućnost će, tvrdi, biti onakva kakvom je pojedinci sami kreiraju, a dokle god se fokus stavlja na otkrivanje novih načina za unapređenje svakog aspekta ljudskog života, ta budućnost će biti pozitivna.

– Očekujem značajan napredak u primjeni umjetne inteligencije, posebno u industrijama maloprodaje, zdravstva i financijskih usluga – govori Malić.

– Naš dugoročni cilj je postati agencija kojoj se klijenti obraćaju za rješavanje kompleksnih problema velikih poduzeća, izazovi od kojih bježe mnoge druge tvrtke u IT sektoru. Velika nam je želja pomoći regionalnim poduzećima iskustvom koje smo stekli kroz rad s globalnim tvrtkama, posebno u njihovoj konkurentnosti na globalnom tržištu – navodi Malić čiji se tim  sastoji od ljudi koji kontinuirano rade na sebi, svojim vještinama, najnovijim tehnologijama, omogućavajući tvrtki da se uhvati u koštac s najtežim problemima.

Osobni mu je cilj, zaključuje, nastaviti istraživati, učiti i uživati u svijetu punom izazova, doprinoseći rješenjima koja imaju značajan utjecaj na njegove klijente i širu populaciju kojoj oni služe.

Tadija Malić jedan je od 30 perspektivnih mladih ljudi hrvatskog biznisa koje je Lider svrstao na listu ‘30 ispod 30‘. Tko se još našao na popisu 30 ispod 30 doznajte u tiskanom i digitalnom izdanju Lidera.

Članak je dostupan u tiskanom 
i digitalnom izdanju Lidera

21. prosinac 2024 01:53