PwC je krajem veljače objavio svoje istraživanje Global Digital IQ®za 2017.godinu - sveobuhvatan pogled na to kako se poduzeća širom svijeta pokušavaju ublažiti posljedice inovacija koji izazivaju sektorske promjene unaprjeđujući svoju digitalnu oštroumnost i sposobnost.
Istraživanje, koje već 10. godinu identificira trendove u tehnologiji i njihovu primjenu u poslovanju, ispituje uspijeva li organizacijama i kako maksimizirati povrat svojih ulaganja u digitalnu tehnologiju.
Tijekom proteklog desetljeća, PwC je koristio ovo istraživanje kako bi korporativnim liderima postavio ključno pitanje - kako organizacije maksimiziraju i profitiraju od svojih digitalnih ulaganja?
>>>PwC donosi godišnje istraživanje o digitalnom kvocijentu inteligencije
- Digitalna transformacija od vitalnog je značaja i za kompanije u jugoistočnoj Europi. Danas živimo u vremenu kada najinovativnije digitalne kompanije poput Amazona Facebooka, Googla i ostalih dominiraju te gotovo da nema sektora i industrije gdje već ne postoji neki digitalni izazivač. Stoga je za kompanije u jugoistočnoj Europi od vitalnog značaja da razviju svoju strategiju za digitalno doba te izgrade nove sposobnosti i angažiraju nove talente koji su im bitni za poslovanje u budućnosti, komentirao je Dejan Ljuština, voditelj usluga poslovnog savjetovanja PwC-a u Hrvatskoj i stručnjak za tehnološke trendove.
Kao što pokazuje ovogodišnje istraživanje Digital IQ, mnoga društva i dalje se bore s podizanjem svojeg digitalnog kvocijenta inteligencije. Postoji svijest o tome da su digitalne sposobnosti ključna komponenta za uspjeh te da se tehnologije u nastajanju moraju istražiti.