Ukratko
StoryEditor

Bang & Olufsen predstavio nove premium zvučnike i okupio brojna poznata lica

07. Lipanj 2023.

Svjetski poznati proizvođač luksuznih audiovizualnih rješenja sinoć je na zatvorenom eventu predstavio dugo očekivane inovacije. Riječ je o vrhunskim dizajnerskim zvučnicima Beosound A9 5th Gen i Beosound A5 tvrtke Bang & Olufsen. Iza uređaja stoje jedni od najboljih svjetskih dizajnera, kao i inženjera koji su osigurali dugovječnost i najvišu kvalitetu ovih zvučnika.

Impresivnog su i minimalističkog dizajna, pružaju besprijekoran i bogati zvuk, a mogu se uklopiti u bilo koju vrstu doma od onih tradicionalnog dizajna do industrijskog, kao i u poslovnom okruženju. 

image

Zvučnik Beosound A9 5th Gen

image

Zvučnik Beosound A5

Vezano uz ogroman utjecaj na dizajnerski aspekt ovog brenda, na eventu su bili prisutni brojni poznati dizajneri interijera i arhitekti, ali i glazbenici te ostala poznata lica, stvarajući jedinstveno iskustvo inspirativnog dizajna i premium zvuka. Na Bang & Olufsen Premium Sound Interior eventu bili su izloženi i svi ostali uređaji u samom showroomu u Gajevoj ulici 23, o kojima struka ima samo riječi hvale.

– Divno je biti dio priče u kojoj je Bang & Olufsen glavna uloga. Oduvijek sam prepoznavala jedinstvenost i kvalitetu brenda koji se danas nalazi u jako puno domova i krasi ih svojim minimalističkim, a bogatim dizajnom u isto vrijeme. Novi Beosound A9 5th Gen je meni već poznato izdanje, ali ova nova generacija je ubacila taj dodatak koji ga sada čini savršenim – izjavila je dizajnerica interijera Antonela Gaura.

image

Antonela Gaura uz zvučnik Beosound A5

image

Mirjana Mikulec uz zvučnik Beosound A9 5th Gen

Uz Antonelu, viđena su i druga poznata lica dizajnera interijera i arhitekata Mirjana Mikulec, Tina Sablić, Otto Barić, Jadranka Polak, Andrija Rusan. Također i dekan Arhitektonskog fakulteta u Zagrebu Bojan Baletić.

– Bang & Olufsen je danski brend koji vjerno zastupa skandinavski pristup u izradi dizajna te spada u sami vrh svjetske audiovizualne tehnologije. Kada se neki od naših zvučnika nađe u nečijem domu, on ne razočara, postaje kao ljubimac, ljudi stvaraju emociju prema nečemu tako lijepom i kvalitetnom – kazao je Milan Brezak, direktor monobrend showrooma Bang & Olufsen. 

Premium brendovi stvaraju i održavaju dugoročna partnerstva s ostalim premium brendovima. Pa su tako ovaj event uveličali tvrtka Prostoria – pozicionirana kao lider i promotor u industriji vrhunski dizajniranog namještaja, tvrtka Darvel – zastupnik luksuznih proizvoda na tržištu Republike Hrvatske i Harissa – moderan bazar začina – životopisan i raznolik, koji vrvi začinima iz cijelog svijeta.

Partneri su osigurali nagrade u luksuznoj nagradnoj igri, a svojim proizvodima su upotpunili cjelokupni dojam eventa. Osim partnerima, voditeljica Ana Radišić zahvalila se i organizatorima, sponzorima i podršci eventa, marketinškoj agenciji a2z soulutions i tvrtki ASBIS Hrvatska, ekskluzivnom distributeru i zastupniku Bang & Olufsen brenda.

– Zadovoljstvo nam je podržati ovakav događaj u suradnji s našim partnerom, jer znamo da Bang & Olufsen uživa veliko priznanje među dizajnerima interijera i arhitektima. ASBIS Hrvatska će i dalje podržavati povezivanje ovog premium brenda s ljubiteljima vrhunskog zvuka i luksuznog dizajna. To vidimo kao naš put kontinuiranog rasta i razvoja te stvaranje lijepih i inspirativnih priča – kazala je Mateja Popović, Marketing ASBIS Hrvatska

Na samom kraju goste su zabavili i rasplesali Nela Đinđić, nagrađivana pjevačica i poznato lice TV emisija ‘‘A strana‘‘ i ‘‘The Voice‘‘, zajedno s gitaristom Dariom Mihićem, jednim od naših najtalentiranijih gitarista.

Ovaj luksuzni event posjetili su i brojna poznata lica poput Zorana Šprajca, Lu Jakelić, Dore Barker, Antonia Kneževića itd. Event je ostavio trag u industriji audiovizualnih tehnologija na hrvatskom tržištu. Bang & Olufsen nastavlja nadmašivati dizajnerske trendove i biti inspiracija u izradi vrhunske kvalitete zvuka.

23. studeni 2024 01:53