‘Mir, ljubav i komunikacija‘ slogan je 12. Weekend Media Festivala koji se od 19. do 22. rujna održava u Rovinju.
Festival će godine prirediti hommage američkom glazbenom festivalu Woodstock kroz rasprave o transformaciji medijske industrije i zalaganjem za slobodu odlučivanja.
Kako se društvo mijenjalo tih turbulentnih ‘60-ih godina prošlog stoljeća kada je Woodstock održan, tako se danas rapidno mijenja svijet medija i marketinga.
- Netflix je potaknuo cijeli niz novih streaming servisa, proizvodnja kvalitetnog sadržaja je življa no ikad, a sport postaje gotovo jedini sadržaj koji zahtijeva live broadcast i time mu nevjerojatno raste cijena. Iako i dalje nezaustavljivo rastu, Facebook i Google su u defenzivi pred techclashom, Apple se uključuje u medijski svijet, agencije se ubrzano transformiraju, ali još nije sasvim jasno u što - najavio je direktor programa festivala Nikola Vrdoljak.
[caption id="attachment_381077" align="aligncenter" width="750"] Nikola Vrdoljak i Tomo Ricov. Foto: Slavko Midzor/PIXSELL[/caption]
Direktor festivala Tomo Ricov istaknuo je kako je poruka festivala, uz aktualne društvene teme u Hrvatskoj, potrebna više nego ikad.
Early bird kotizacije već su u prodaji i do 1. svibnja mogu se kupiti po cijeni od 1.250 kuna + pdv. Ove godine novost je Weekend paket koji omogućava rezervaciju smještaja & kotizaciju. Svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na osmi po redu BalCannes , a najbolje digitalne radove predstavit će najvažnija regionalna digitalna nagrada - SoMo Borac.
I ovogodišnji glazbeni program festivala WMF, čiji je pokrovitelj Adris grupa, bit će u duhu Woodstocka, a program se održava u staroj Tvornici duhana u Rovinju.