Tridesetak članova menadžmenta Heinekena Hrvatske predvođeni predsjednicom uprave Brankom Slaveskom, direktorom sektora lanca opskrbe Zvonimirom Nemetom i direktorom marketinga Robertom Giulianijem sudjelovali su u promotivnoj sadnji sadnica limuna na parceli novog maslinika Poljoprivredne zadruge u Postiri na Braču
Riječ je o nastavku inicijative stvaranja kvalitetne sirovinske osnove hrvatskog podrijetla za pivske brendove iz portfelja Heinekenove pivovare u Karlovcu, a konkretno ova ima naziv „Hrvatski limun za karlovačko limun natur radler“. Za razliku od Visa, gdje se suradnja pretpostavlja s individualnim uzgajivačima limuna, na Braču kao potencijalni partner odabrana je Poljoprivredna zadruga Postira na čelu s upraviteljicom Ljerkom Vlahović.
Ukupni tržišni udio svih radlera svih proizvođača na pivskom tržištu Hrvatske iznosi 5,1 posto, a udio Heinekena Hrvatske u segmentu radlera je znatno veći od udjela Heinekena Hrvatske u ukupnom pivskom tržištu.
- Hrvatska ima izuzetan potencijal za prirodnost, pa zašto ne bismo potaknuli domaće poljoprivrednike da uzgajaju kvalitetan limun za naš natur radler. U Amsterdamu u sjedištu Heinekena prezentirali smo kvalitete svega što Hrvatska može ponuditi. Hrvatsku krupicu i hrvatski ječam su odobrili jer su prošli najstrože Heinekenove laboratorijske analize, i sad nam je na redu hrvatski limun - kazala je Branka Slaveska, predsjednicom uprave Heineken Hrvatske.